Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #4  
Παλιά 13-04-09, 18:29
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
έχετε γράψει πάρα πολλά και μου είναι δύσκολο να κάτσω να τα διαβάσω όλα, γιατί σήμερα το είδα το συγκεκριμένο θέμα. Πάντως τα σκαλίσματα στο turbo μοτερ θα συμφωνήσω ότι δεν είναι ότι καλύτερο και είναι πολύ εύκολο να γίνουν ζημιές, επίσης το καλοκαίρι χάνει αρκετή δύναμη και καλό είναι να μην το λιώνουμε γιατί αναπτύσει μεγάλες θερμοκρασίες. Είναι τόση η διαφορά που με τα πρώτα κρύα νομίζεις ότι έχεις παραπάνω καμια 30αρια αλογα, εμένα έτσι μου φαίνεται, ή ότι του βάλανε νέφτι στον κ...... και πάει κομμάτια! εγώ δεν ξέρω πως τα καταφέρνω πάντως ποτέ δεν έχω μπει στον πειρασμό να πειράξω κάτι όπως πχ να ανεβάσω πίεση. Το μόνο που έχω κάνει είναι που το είχα δοκιμάσει στο starlet όμως χωρίς καταλύτη και έκανε ήχο σαν WRC! xωρίς πλάκα όλοι στον δρόμο άναβανε φλας και φεύγανε δεξια! φυσικά μετά έβαλα. Φίλος από ένα μικρό λαθάκι έκανε ζημιά στο wastegate actuator και κόλησε! με αποτέλεσμα να μείνει το κλαπέτο κλειστό και ανέβασε full πίεση και έσπασε το μοτερ εντελώς, ρήγμα μεγάλο στο χταπόδι και πάει και η turbina. Δυστυχώς αυτά έχει το turbo και θα συμφωνήσω και εγώ με μερικούς ότι αν θέλουμε αξιοπιστία πρέπει να το αφήσουμε μαμά (όπως εγώ πχ) και σε αυτό το θέμα είναι καλύτερα τα ατμοσφαιρικά.
και λέω μια απορία τώρα εγώ, μοτερ 4E-FTE 1o στάδιο στα 160-170hp και μαμά μοτερ levin 20V μαυροκάπακο, ποιό καίει περισσότερο αν πηγαίνουν και τα 2 αμάξια μαζί με ίδιες ταχύτητες και χλμ? θεωρητικά μιλάω πάντα.
Απάντηση με παράθεση