Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #590  
Παλιά 13-04-09, 18:07
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Εγώ ένα θα πω όπως λέει και μια γνωστή μου με charade Gti τούμπανο. Ότι δεν σκάει δεν πάει! :Pppppp και να συμπληρώσω για τον Marmel που είδα τι είπε στην αρχή και για όποιον άλλον έχει αμφιβολίες, ότι το turbo αν ΔΕΝ το σκαλίζουμε και δεν το ενοχλούμε είναι μια χαρά αξιόπιστο όταν είναι εργοστασικό. Εγώ μιλάω από προσωπική εμπειρία με το 4E-FTE μόνο τα βασικά έχει παραπάνω και είναι μαμά σωθηκά και πίεση και turbina toyota ct9 και ποτέ δεν είχα πρόβλημα, με 110000+ χλμ που έχει το μοτερ και είναι μοντέλο 94. Ξέρω όμως και άλλους που επειδή τα σκάλιζαν όλα έχουν σπάσει μερικά τέτοια μοτερ. Ο κανόνας είναι ένας και γενικός για όλα τα μοτερ, κάνουμε τα service όταν πρέπει και σωστά και τα προσέχουμε για να τα έχουμε. Εγώ και ταξιδάκια έχω κάνει και χλμ έχω κάνει και ανοιγματάκια ακόμα και Αύγουστο μήνα με ντάλα ήλιο και ζέστη και ΠΑΝΤΑ με έβγαζε ασπροπρόσωπο. 4Ε-FTE rulez, turbo power
Απάντηση με παράθεση