οκ, εγώ όλες τις φορές με τις αλλαγές που είπα ποτέ δεν είχα πρόβλημα με καυσαέρια, μάλιστα πήγα σε ένα φίλο μηχανικό για πλάκα όταν δεν είχα καταλύτη να βγάλω κάρτα και καλά, χωρίς να του πω ότι δεν έχω, τα καυσαέρια αν και ποιο ανεβασμένα ειδικά το μονοξείδιο, θα μπορούσε να βγάλει ήταν κοντά στα όρια αλλά έδειχνε ΠΟΛΥ οξυγόνο!!! και αυτό επειδή είναι πολύ ελεύθερη η ροή καυσαερίων. Έτσι αυτός έψαχνε μήπως είναι κάπου τρύπια η εξάτμιση!!! δεδομένου και του θορύβου! και μετά του είπα ότι λείπει ο καταλύτης! Να πω ότι το μοτερ δεν καίει λάδια, είναι μαμά από θέμα μείγματος απείραχτο δλδ οπότε κάνει πολύ καλή καύση και δεν βγάζει καυσαέρια και ως γνωστόν τα ατμοσφαιρικά με τα αντίστοιχα turbο ιδίων cc (απείραχτα πάντα) βγάζουν λιγότερους ρύπους γενικά λόγω ύπαρξης τουρμπίνας.
Δεν καταλαβαίνω και πάλι γιατί ο φίλος μας να είχε πρόβλημα με ΚΤΕΟ αν άλλαζε καταλύτη, θα έβγαζε περισσότερα καυσαέρια πάνω από το όριο? βγάζουμε και μια κάρτα πριν το ΚΤΕΟ και βλέπουμε τι γίνεται.
|