Καλώς ή κακώς αυτό είναι το βάρος του κορόλλα. Και στην τελική δεν είναι και τόσο βαρή. Τόσο παίζουν όλα τα αμάξια της κατηγορίας. Το μεγάλο μείον του αμαξιού είναι το κιβώτιο. Πχ. του τάπερ είναι πολύ κοντύτερο και αυτό το νιώθεις στο δρόμο.
Τα rallye είναι 930 κιλά και εκεί βασίζεται αλλά αυτό δε λέει κάτι. Άλλωστε συγκρίνουμε αμάξια και όχι κινητήρες.
Και έτσι όμως, όσες φορές έχω ανοίξει με rallye και ήμουν από πίσω του άφηνα γκάζι. Και φόραγαν σίγουρα φίλτρο εξάτμιση. Μου έχει τύχει να πατήσω σε φανάρι πίσω από rallye και έχασα γιατί στην πρώτη αναγκάστηκα να αφήσω γκάζι και μετά φυσικά άντε να φορτώσω 2α...
Και με 3ες που έχω πατήσει πίσω από rallye μέσα στο λίφτ άφηνα γκάζι.
Αν θέλετε τη γνώμη μου, η TS το rallye το ακολουθεί άνετα εκτός λιφτ και όταν μπει το λιφτ τότε απλά φεύγει.
Και να σας πω και ένα άλλο. Επιβεβαιωμένο 100 φορές, το τάπερ ρίχνει στην TS 2-2.5 αμάξια μέχρι σπασίματα 3ης (140). Αν ένα 1ο στάδιο rallye ρίχνει κολώνα στην TS τότε περνάει και τάπερ. Θέλει κανένας να μπει σε φόρουμ να το πει αυτό?
|