Εχεις 4e-fe, οποτε αν πας σε χοανη το καλυτερο που χεις να βαλεις ειναι Pipercross. Δουλευει πιο ανετα σε σχεση με Κ&Ν και Simota που χα δοκιμασει. Παντως αν θες την ταπεινη μου γνωμη, το Corolla μου εχει την μετατροπη που συζητας να κανεις εσυ στο δικο σου, και το μονο που εχει ειναι καλυτερο απλωμα και πιο ξεκουραστη λειτουργεια. Εμενα βεβαια μου αρεσει οπως ειναι (γιατι απλα δεν το οδηγω συνεχεια για να το βαρεθω), αλλα αν εσυ ψαχνεσαι για σπιρταδα και γκαζια δεν αξιζει να επενδυσεις σε αυτη τη μηχανη. Κρατα τα καλυτερα τα λεφτα που θες να ριξεις στο τωρινο μοτερ σου και μαζευε τα για Glanza, για να μην αλλαζεις κυβικα οποτε και δεν θα χρειαστει δηλωμα η αλλαγη και να μην εχεις κολληματα με τελη και ασφαλειες.
|