Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #19  
Παλιά 30-03-09, 14:16
Το avatar του χρήστη JL_e10
JL_e10 Offline:
 
Εγγραφή: 13-08-2006
Μοντέλο: 2001 Avensis T22
Περιοχή: Newcity of Nikaia
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 3.148
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 547
JL_e10 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Εχεις 4e-fe, οποτε αν πας σε χοανη το καλυτερο που χεις να βαλεις ειναι Pipercross. Δουλευει πιο ανετα σε σχεση με Κ&Ν και Simota που χα δοκιμασει. Παντως αν θες την ταπεινη μου γνωμη, το Corolla μου εχει την μετατροπη που συζητας να κανεις εσυ στο δικο σου, και το μονο που εχει ειναι καλυτερο απλωμα και πιο ξεκουραστη λειτουργεια. Εμενα βεβαια μου αρεσει οπως ειναι (γιατι απλα δεν το οδηγω συνεχεια για να το βαρεθω), αλλα αν εσυ ψαχνεσαι για σπιρταδα και γκαζια δεν αξιζει να επενδυσεις σε αυτη τη μηχανη. Κρατα τα καλυτερα τα λεφτα που θες να ριξεις στο τωρινο μοτερ σου και μαζευε τα για Glanza, για να μην αλλαζεις κυβικα οποτε και δεν θα χρειαστει δηλωμα η αλλαγη και να μην εχεις κολληματα με τελη και ασφαλειες.
__________________
Αφεντικο, θα θελα να μου κανεις μια αυξηση. Οχι για μενα, αλλα για τη φουκαριαρα την τσεπη μου!!!!
http://www.corollaclub.com/forums/sh...ad.php?t=14305
Απάντηση με παράθεση