Σωστό είναι, απλά διάβασα λιγο το θέμα το αλλο με τις γειώσεις και ειδα οτι απο εκει είναι η εργοστσιακή του γείωση.Οσο αφορά τις αναθυμιάσεις Ο κατασκευαστής επιλέγει να τις ξαναρίξει στο μοτέρ και να καούν περνώντας απο την εισαγωγή,μέσω του σωλήνα που σου είπα, σε αυτό το σημείο ειναι που πολύ βελτιωτές επιλέγουν να τις απομονόσουν και να τις εξάγουν στην ατμόσφαιρα καταργώντας το σωληνάκι,ταπώνοντας την υποδοχή της εισαγωγής και βάζοντας ενα φιλτράκι στην εξοδο στο καπάκι των βαλβίδων, η ρίχνοντας τες σε ειδικό δοχείο αναθυμιάσεων.
Η κάθε λύση εχει και τα + και τα - κατά την γνώμη μου πάντα.
|