Θέμα: Project EE80
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #363  
Παλιά 17-03-09, 22:37
Το avatar του χρήστη TOLIS EE80
TOLIS EE80 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 04-04-2005
Μοντέλο: COROLLA EE80
Περιοχή: Κόρινθος
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 2.004
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 451
TOLIS EE80 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Εχω παρει το αυτοκινητο απο το συνεργειο εδω και μια εβδομαδα εχοντας πλεον βαλει τους μαμα εκκεντροφορους. Το αποτελεσμα σε γενικες γραμμες ειναι θετικο αλλά οχι το απολυτο θετικο οπως μου ειχαν διαβεβαιωσει ο μηχανικος και ο ρεκτιφιετζης οτι βαζοντας τους μαμα εκκ, το αυτοκινητο θα ειναι οπως ηταν μαμα (με καποια βελτιωση απο την στιγμη που εγινε ρεκτιφιε και αυξηθηκε η σχεση συμπιεσης).
Ο μηχανικος ανάλαβε την τοποθετηση και την ρυθμιση των μαμα εκκ. Ρυθμισε τα γραναζια εκκ (οχι στην μαμα θεση) και εβαλε το αβανς στις 13 μοιρες. Το πηρα και το εκανα βολτα. Το αυτοκινητο πηγαινε μια χαρα, καλυτερα και απο καραμαμα. Ρελαντι στις 900-1000στρ, ησυχο, ηρεμο και χωρις σκορτσαρισματα. 1η, 2η ταχυτητα μια χαρα, η 3η λιγο ζορισμα, η 4η λειτουργουσε σαν να ηταν 5η, ζοριζοταν πολυ. Επισης ξεκινηνουσε και ο σαριδικος ηχος μετα τις 5500στρ. στην 4η ταχυτητα ενω με την 5η στις 5000στρ.
Το πηγα στο μαστορα και του ζητησα να μετρησουμε την συμπιεση στους θαλαμους. 175 και στους 4 θαλαμους καυσης με 60-70ο θερμοκρασία μηχανης. Κατεβασε το αβανς στις 10 μοιρες και το πηγαμε βολτα. Ο σαριδικος ηχος μετατοπιστηκε στις 6000στρ και αυτο που παρατηρησε ο μηχανικος ηταν οτι ενω ειχε 3η στις 6000στρ και αφηνε το γκαζι, το μοτερ συνεχιζε να επιταχυνει (ελαφρως) ενω θα επρεπε να κοψει. (αν και τωρα που το σκεφτομαι μπορει να θελουν λιγο κουρδισμα τα γραναζια). Αυτος το εξηγησε οτι λογω της αντλιας εχουμε περισσοτερο καυσιμο και το μοτερ πνίγεται. Βασικα το μοτερ ειναι drivable μεχρι τις 6000στρ αλλά για να δουλεψει σωστα μου προτεινε να δωσει κατι εκκ απο ενα μοτερ 4age που καθεται για reprofiling στο Μπουμπη ωστε να πετυχουμε την χρυση τομη. Επισης παρατηρησα οτι εχοντας πχ 2α με 2000στρ και αυξανοντας ταχυτητα/στροφες το αυτοκινητο εκανε καποια σκαλοπατια αυξησεις αποδοσης, δηλ μεχρι ενα σημειο αυξανεται γραμμικα και ξαφνικα εκοβε για 1" και μετα αυξανε και παλι.
Μιλώντας με ενα Φινλανδο μου προτεινε να βγαλω τον εναν δεκτη απο την μπαταρια για να κανω reset στον εγκεφαλο και μετα να το τρεξω για 100km περιπου ωστε να «διαβασει» τα νεα δεδομενα. Το εκανα και και εξαφανιστηκαν τα παραπανω σκαλοπατια.

Ενα βιντεακι με μαμα εκκεντροφορους.

YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


Και ορισμενες φωτο
__________________
Tolis' COROLLA Pics **COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**

CorollaClub-Greece AE82 Owners Club twincam.org
Απάντηση με παράθεση