κοίτα φίλε, η φθορά των δίσκων των φρένων είναι κάτι που μπορείς εύκολα να διαπιστώσεις, άρα δεν μπορούν να σε κοροϊδέψουν. μπορείς να πάς είτε σε μια άλλη αντιπροσωπεία είτε σε κάποιο συνεργείο για να επιβεβαιώσεις τα λεγόμενα τους...
σχετικά με τα σκληρά τακάκια που προκαλούν φθορά στη δισκόπλακα νομίζω ότι είναι λίγο μούφα δικαιολόγια. Απο το 2002 και μετά η TOYOTA δεν χρησιμοποιεί αμίαντο (για οικολογικού λόγους) στα τακάκια. αυτό τα κάνει πιο μαλακά και φθειρονται πιο εύκολα, άρα δεν παίζε να προκαλούν τη φθορά της δισκόπλακας.
υπάρχει βέβαια το ενδεχόμενο να έχεις στραβές δισκόπλακες. Αυτό μπορεί προκληθεί και σε σε ενα καινουργιο αυτοκίνητο, αν μετά απο παρατεταμένα φρεναρίσματα (όπου οι δίσκοι έχουν ζεσταθεί) πατήσεις νερα και τους ψήξεις απότομα. Σε ενα φίλο με Avensis στράβωσαν επειδή το έπλυνε μετά απο ταξίδι. Βέβαια τότε θα ένοιωθες ενα τρέμουλο στο ποδι σου (περίπου όπως όταν ενεργοποιείται το ABS) όταν πατάς φρένο (ειδικά με πολλά χιλιόμετρα).
γνώμη μου είναι να πάρεις μια δεύτερη γνώμη, από κάποιο μάστορα που επιστεύεσαι και αν επιβεβαιωθεί η φθορά, να εξετάσεις αν μπορείς να αλλάξεις δισκόπλακες στην εγγύηση (νομίζω οτι καλύπτονται απο την εγγύηση τριετίας)
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Ειδικών Επιχειρήσεων
Κάντε τους δρόμους πιο ασφαλείς, είναι ευθύνη όλων μας...
|