Θα σου αναφερω, γνωμες, αποψεις και εμπεριες άλλων.
Εαν βαλεις καρμπυρατερ, ειναι μια φθηνη και αξιοπιστη λυση. Τα αρνητικα ειναι οτι δεν θα παρεις το 100% της ιπποδυναμης που μπορει να σου δωσει το μοτερ και ακομη, οτι καθε καμποσα χλμ θα θελουν ρυθμιση.
Ακριβη και πιο αξιοπιστη λυση ειναι το τετραπεταλουδο. Θα χρειαστεις ανταπτορα, μπεκ και αγραφο εγκεφαλο(μονοδρομος) αλλά θα παρεις το 100% της ιπποδυναμης που μπορει να βγαλει το μοτερ με σωστο προγραμματισμο του αγραφου. Γνωμη μου ομως ειναι οτι δεν αξιζει να δωσεις τοσα λεφτα για να βαλεις τετραπεταλουδο σε μαμα μοτερ.
|