Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #5  
Παλιά 12-02-09, 18:26
hatzidi2 Offline:
 
Εγγραφή: 08-06-2005
Μοντέλο: COROLLA TS 2003
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ-ΣΑΡΩΝΙΔΑ
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 724
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 4 φορές σε 4 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
hatzidi2 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Η αποψη μου είναι οτι κανοντας τα χιλιομέτρα που λες ήρθε ο denso και προσαρμόστηκε στα νέα δεδομένα που του δίνει ο ultimate, Πάω στοίχημα οτι εαν πας παλι στο ίδιο δυναμόμετρο θα δεις αρκετα κατω σε νούμερα.

Το εχω παθει αρκετες φορές αυτό γιατι τα σαίνια δεν καθονται να κανουν αρκετα reset κατα την ωρα του προγραμματισμού.

Κοινως πιατεύω οτι αυτή την στιγμή το προγραμμα σου μαλλόν είναι αρκετα πλούσιο.

Για να μην σε δουλέουν βάλε ενα odb2 επάνω και δες τα LTFT και STFT και θα καταλάβεις αμέσως τι παίζει, εάν δεις τα LTFT σου σε φουλ πατήμα και είναι αρκετά - (πχ -10, -20 κλπ) τοτε είσαι πολύ rich.
Εαν εχεις αλλάξει και μπεκ τοτε αυτο που κοιταμε πρωτα είναι να βάλουμε το σωστό lag time με την διαφορά των μπεκ που φοράγαμε με τα νέα, εκει στο ρελαντί τα LTFT πρεπει να τίνουν στο 0, και τα STFT πρέπει να να είναι στο +-5. (μετα απο reset)
Ειναι ενα σημείο που κανεις δεν δίνει μεγαλη σήμασια, ολα είναι στην τυχη με αποτελεσμα να κουράζομαι τους L μας, τσαμπα και βαρεσε και να μας χαλανε στην συνέχεια ολές τις ρυθμίσεις μας κανοντας συνέχεια διορθώσεις.
Ειδκος για το θέμα ειναι ο Goatofrafin, μας και εχει διαβασει παρα πολλα για τον ultimate.


Εγω ο Κοσμας και ο Γιώργος (GoatoFrafin) ρυθμίζουμε μόνοι μας με street tuming κανόντας μικρες μεταβολες στα καύσιμα μας, ωστε να προσαρμόζεται ο denso γρήγορα και να εχούμε το επιθυμητο αποτελέσμα.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη hatzidi2 : 12-02-09 στις 18:43.
Απάντηση με παράθεση