Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #13  
Παλιά 07-02-09, 10:42
Το avatar του χρήστη ranger
ranger Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 27-03-2005
Μοντέλο: E-12 Tsport facelift
Περιοχή: 'Ιλιον
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 4.110
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 665
ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
τι του λέτε ρε παιδία όλοι να πάρει Tsport;;; (πως θα βρω να αγοράσω εγώ οταν θα έχω τα λέφτα;;; )

πέρα απο την πλάκα, το παλικάρι ζήτησε τη γνώμη μας σχετικά με τη βελτίωση του αυτοκινήτου του και σε αυτό τον άξονα πρέπει να κινηθούμε είτε συμφωνούμε, είτε οχι.

στο προηγούμενο ποστ μου, είπα οτι αν ο Θάνος είχε σκοπό να τουρμπίσει θα μπορούσε να το είχε λάθει υπ όψην του κατά τον υπερκυβισμό για να μη χρειαστεί να πληρώσει κάποια πράγματα διπλά. όπως είδα στο garage σου, φοράς τα πιστόνια απο το 1800, συνεπώς δεν έχεις και πάρα πολύ μεγάλη συμπιεση. τελικά ισως μπορέσεις να δουλέψεις στα 0,4 ή 0,5 χωρίς να χρειαστεί να βάλεις πιο παχία φλάτζα κεφαλής κτλ κτλ.

σε αυτές τις πιέσεις η τουρμπίνα μην περιμένεις να σου δώσει την αίσθηση της απογείωσης. απλά θα νοιώθεις ενα αισθητά πιο δυνατό τράβηγμα απο τις 3.000-3.500 στροφές και πάνω.
απο την άλλη ο κοπρέσορας θα σου δώσει πιο γεμάτη καμπύλη ροπής απο τις 2.000 στροφές, αλλά με μεγαλύτερο κόστος. υπολογίζω οτι το κόστος ενος light turbo είναι 2500 ευρώ, ενώ του κομπρέσορα της greddy περίπου τα 4.500.
απο εκεί και ύστερα παίζει ρόλο πόσα χρήματα θέλεις να διαθέσεις, αλλα και τι χαρακτηριστικά θέλεις να έχει το αμάξι.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Ειδικών Επιχειρήσεων


Κάντε τους δρόμους πιο ασφαλείς, είναι ευθύνη όλων μας...

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ranger : 07-02-09 στις 10:48.
Απάντηση με παράθεση