λοιπόν....
κατ΄αρχάς εγώ πιστεύω οτι εχεις ξεκινήσει απο λάθος βάση. αφού ήθελες να τουρμπίσεις μετά τον υπερκυβισμό γιατί έβαλες "εντόσθια" απο "μαμα" 1800cc;;; θα μπορούσες να υπερκυβίσεις με σφηρίλατα μπιελοπίστονα έτσι ώστε να μπορείς να παίξεις σε μεγαλύτερες πιέσεις είτε με τουρμπο είτε με κομπρέσορα.
παίζει μεγάλο ρόλο τι πιστόνια έχεις βάλει και τι συμπίεση έχεις τώρα. πχ αν φορας τα πιστόνια απο το 1400 και έχει συμπίεση πάνω απο 11:1, τότε με 0.5 bar πίεση θα το σπάσεις...
εξάτμηση έχεις φτιάξει;;; αν τουρμπίσεις θα χρειαστεί να φτιάξεις άλλη.
εγώ πιστεύω οτι αν είχες σκοπό να τουρμπίσεις έχεις κάνει κάποιες επιλογές που τώρα τις βρίσκεις σαν εμπόδια μπροστά σου. μήπως να σκεφτείς το ενδεχόμενο να μείνεις ατμοσφαιρικός;;; πχ με ενα reprofile στους εκκεντροφόρους, ή αν φοράς την πεταλούδα απο το 1,8 μπορείς να την ανοίξεις λιγακι κτλ κτλ... με αυτά και με εξάτμηση απο χταπόδι ως πίσω και πρόγραμμα μπορείς να παίξεις στα 170 άλογα και περίπου 20 κιλά ροπή...
για να τουρμπίσεις ακόμα και για μικρές πιέσεις θα χρειαστεί να αλλάξεις αρκετά πραγματα (χταπόδι, ίσως φλάτζα κεφαλής κτλ κλτ) που ανεβάζουν το κόστος.
για να βάλεις κομπρέσορα ίσως να μην χρειαστεί να κάνεις πολλές αλλαγές (αν και τη συμπίεση θα χρειαστεί να τη ρίξεις), αλλά το κόστος του κομπρεσορ Kit της greddy είναι απαγορευτικο.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Ειδικών Επιχειρήσεων
Κάντε τους δρόμους πιο ασφαλείς, είναι ευθύνη όλων μας...
|