περιλιπτικα για να ξερετε. μετα τις 6200 μια ηλεκτροβαλβιδα ανοιγει και λαδι περναει μεσω μιας φλογερας που ειναι παραληλα με τον εκεντροφορο και μεσω οπων οσο κεφαλι καρφιτσας σπρωχνουν τα λεγομενα πυρακια του lift και ετσι εμπλεκονται τα μεγαλα εκεντρα του εκεντροφορου. αυτες οι βιβες εχουν ως σκοπο να κρατουν την φλογερα σε αυτη την θεση . η υδραυλικη δυναμη ομως του λαδιου χτυπαει την φλογερα στην βιδα που την κρατα με αποτελεσμα να την πληγωνει ακομα και να την κοβει. οταν γινει αυτο η φλογερα γυρναει λιγα χιλιοστα με αποτελεσμα οι μικρες αυτες οπες να σπρωχνουν μεν τους πυρους του lift αλλα να μην περνα η σωστη ποσοτητα λαδιου που ειναι απαρετητη για την λιπανση των μεγαλων εκεντρων με αποτελεσμα να φθειρονται ταχυτατα.
το αιτιο ειναι το λαθος υλικο κατασκευης των βιδων αυτων. αυτο δεν συμενει οτι ολοι οι vvtl-i εχουν σονει και ντε αυτο το προβλημα απλα οταν τυχει αυτο το προβλημα αυτο ειναι το αιτιο. και οταν τυχει αυτο εμφανιζεται η αδυναμια του μοτερ ψηλα ειτε λογο φαγωμενου εκεντρου ειτε λογο γυρισμενης φλογερας δεν εμπλεκονται τα μεγαλα εκεντρα και στροφαρει ο κινητηρας μονο με τα μικρα.
η λυση που προανεφερα δειχνει και εμπρακτα οτι μεχρι στιγμης ειναι αξιοπιστη. το υλικο qru90ht ειναι σχετικα ακριβο 15Ε 50 εκατ. αξονακι και ο cnc τορνος κοστιζει γιατι για να παρει την επιθημιτη μορφη το μεταλο θελει χρονο και κοστος λογο της σκληροτητας του μεταλου. 50Ε για 5 βιδες αναγκαστικα!
|