Πανο, μην ξαναρχισουμε παλι με τους ερμους τους κατασκαυαστες.Αυτοι εχουν εναν στοχο και προσπαθουν να τον φτασουν με το μικροτερο δυνατο κοστος.Ακομα και το λεπτο του ευρω, στα εκατομυρια αυτοκινητα, μετραει αφανταστα.
Γιατι ενα type-r με ολοκληρη εξατμιση-φιλτρο προγραμμα παει 240 αλογα απο Ελληνικα χερια.Οι Ιαπωνες δεν ξερανε να το φταιξουνε.Γιατι στριβει καλυτερα με μια after market και ρυθμισεις.Γιατι φρεναρει καλυτερα για τον ιδιο λογο.
Γιατι ολοi ψαχνομαστε για βελτιωσεις;
Τι δεν εκανε καλα ο κατασκευαστης;
O κατασκευαστης εκανε πολυ απλα, την χρυση τομη των πραγματων για το δεδομενο κοστος.Ουτε δεκαρα παραπανω.
Χαρακτηριστικο παραδειγμα στο δικο μου αυτοκινητο, που εχει επενδυση απομιμισης ξυλου.Ε λοιπον ο δεξιος αεραγωγος δεν εχει.Οταν απευθυνθηκα μου ειπανε οτι ετσι ερχεται εργοστασιακα.Απο καθε αυτοκινητο να γλυτωνουν εναν αεραγωγο, σκεφτειται ποσα σετ φτιαχνουν.Καθε 5 αυτοκινητα κερδιζουν ενα.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|