Η συγκριση των δύο κινητηρων:
| 1.33L Dual VVT-i | 1.4L VVT-i | Engine Code | 1NR-FE | 4ZZ-FE | Displacement | 1,329cc | 1,398cc | Power | 101hp @ 6,000rpm | 97hp @ 6,000 | Torque | 132Nm @ 3,800rpm | 130Nm @ 4,400rpm | Bore | 72.5mm | 79.0mm | Stroke | 80.5mm | 71.3mm | Compression | 11.5:1 | 10.5:1 | Combined economy | 48.7mpg | 40.9mpg | CO2 emissions | 135g/km | 163g/km |
Επίσης κατι που δεν αναφερεται για τον νεο κινητηρα ειναι οτι διαθετει συστημα start/stop οταν το αυτοκινητο ειναι ακινητο, ο οδηγος εχει επιλεξει νεκρη σχεση και δεν παταει συμπλεκτη. Ξεκιναει αυτοματα οταν ο οδηγος πατησει τον συμπλεκτη. Με αυτον τον τροπο αναμενεται επι πλεον μειωση της καταναλωσης κατα 15% και των εκπομπων ριπων.
Και μια φωτογραφια του κινητηρα

__________________
Toyota Corolla E12 1.4 Linea Sol (2004)
Toyota Corolla ΚΕ70 1.3 (1983)
Το παρόν και το παρελθόν....
το μέλλον όμως?

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NyO : 20-01-09 στις 16:11.
|