Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #1  
Παλιά 20-01-09, 15:55
Το avatar του χρήστη NyO
NyO Offline:

Moderator
 
Εγγραφή: 08-11-2003
Περιοχή: Νέα Σμύρνη
Ηλικία: 46 male
Μηνύματα: 1.068
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 371
NyO έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Η συγκριση των δύο κινητηρων:


1.33L Dual VVT-i 1.4L VVT-i
Engine Code 1NR-FE 4ZZ-FE
Displacement 1,329cc 1,398cc
Power 101hp @ 6,000rpm 97hp @ 6,000
Torque 132Nm @ 3,800rpm 130Nm @ 4,400rpm
Bore 72.5mm 79.0mm
Stroke 80.5mm 71.3mm
Compression 11.5:1 10.5:1
Combined economy 48.7mpg 40.9mpg
CO2 emissions 135g/km 163g/km

Επίσης κατι που δεν αναφερεται για τον νεο κινητηρα ειναι οτι διαθετει συστημα start/stop οταν το αυτοκινητο ειναι ακινητο, ο οδηγος εχει επιλεξει νεκρη σχεση και δεν παταει συμπλεκτη. Ξεκιναει αυτοματα οταν ο οδηγος πατησει τον συμπλεκτη. Με αυτον τον τροπο αναμενεται επι πλεον μειωση της καταναλωσης κατα 15% και των εκπομπων ριπων.

Και μια φωτογραφια του κινητηρα

__________________
Toyota Corolla E12 1.4 Linea Sol (2004)
Toyota Corolla ΚΕ70 1.3 (1983)
Το παρόν και το παρελθόν....

το μέλλον όμως?





Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NyO : 20-01-09 στις 16:11.
Απάντηση με παράθεση