Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #116  
Παλιά 15-01-09, 22:41
Το avatar του χρήστη dRiveR7
dRiveR7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 01-01-2007
Μοντέλο: 207 RC
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 415
dRiveR7 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Τι εννοείς άμα είναι από γόνατο? Για τα coilover λες?

EDIT: Επειδή το διάβασα βιαστικά πριν κ δν κατάλαβα τι έλεγες, να συμπληρώσω...Προφανώς εννοείς ανάρτησεις που ρυθμίζει το γόνατο όλο μαζί, δηλαδη που χαμηλώνουν βιδώνοντας ξεβιδώνοντας όλο το γόνατο (πχ KSport, D2). Eκεί μπορέις να χαμηλώσεις κρατώντας τη διαδρομή του αμορτισέρ σταθερή. Παρόλα αυτά κ σε τέτοιου είδους ανάρτησης, το πολύ χαμήλωμα κάνει το αυτοκίνητο πολύ νευρικό, κ θέλει πολλύυυυ ψάξιμο να πετύχεις κάτι καλό...

Επίσης όσες έχουν διπλο ελατήριο, βοηθού στην άνεση, μιας κ δεν χαμηλώνεις το βασικό ελατήριο, αλλά το λεγόμενο προφόρτισης, το μικρό δηλάδή...

Το πρόβλημα υπάρχει σε όσες έχουν 1 ελατήριο μόνο, χωρίς ρύθμιση απ το γόνατο...

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη dRiveR7 : 15-01-09 στις 22:56.
Απάντηση με παράθεση