Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #1  
Παλιά 05-01-09, 15:19
Το avatar του χρήστη toyota mania
toyota mania Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 02-01-2005
Μοντέλο: Avensis
Περιοχή: καρδίτσα
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 520
toyota mania είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από alex-g Εμφάνιση μηνυμάτων
δεν αμφισβητει κανεις τους ιαπονικους κινητηρες ανεκαθεν ειναι κλητεροι απο τους γερμανικους ανεξαρτητος χρονολογιας εκει που την πατανε οι γερμανοι ειναι στις πολυπλοκες μηχανες που φτοιαχνουν, αρκετα μοτερ πριν τα fsi εχουν μεινει θρυλικα τωρα με τα fsi καπιοι λενε προβληματικα αλοι τουσ βγαινουν καλα συνηθος επικρατουν τα προβληματα γιατι αυτο παει κορδονι.. το ιδιο παλι και με τα tsi τα 140αρια και α 170 καπιοι εχουν αγανακτησει καπιοι δεν ειχαν κανενα προβλημα ισοσ εφταιγε η συναρμολογηση πολλα, δεν θελω να πιστευω οτι βγαλανε μοτερ και τα φορεσαν σε τοσα αμαξια διχος να ξερουν τι προοθουν αυτο συμβαινει και στα ιαπονεζικα και παντου..... σαν επιλογη
δεν θα κατεληγα σε ενα πολυπλοκο μοτερ αλα σε κατι απλο οπως το 1.8τφσι ι το 125 ο καιρος θα δειξει και τα χλμ μεχρι στιγμης το 140 δεν νομιζω να μπορεσει να ξεπερασει το 125 σε αξιοπιστια
Mα εδω μιλαμε για ατμοσφαιρα, γιατι τα τα τουρπο κομπρεσερ δραπανοκατσαβιδα ειναι να τα κλαινε οι ρεγγες.Αφου φτασαν στο σημειο να ανοιγουν σαμπανια μολις φτασουν τα 30.000 χιλ.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.