Γιάννη συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.σε αυτό που λες για τις ρεπρίζ με 6η σχέση για τα 40-80 έχω μια ερώτηση.αυτή τη μέτρηση όπως και πολλές άλλες γιατί την κάνουν?όταν έχεις μέσα 5η ή 6η λογικά είσαι πάνω από τα 100 χιλιόμετρα.εκεί δεν θα έπρεπε να το δοκιμάσουν για να δούμε αν όντως μπορεί να ανταπεξέλθει ο κινητήρας και το κατα πόσο εύκολο είναι να ανεβάσει στροφές και να αναπτύξει ταχύτητα το αυτοκίνητο ώστε να σε βγάλει ασπροπρόσωπο σε μια δύσκολη στιγμή?ακόμη και οι πατεράδες μας που είναι κάποιας ηλικίας και είναι της παλιάς σχολής με τα σημερινά αυτοκίνητα όταν είναι στα 100 χιλιόμετρα και κάτω κατεβάζουν σχέση στο κιβώτιο.δεν μιλάω για εμάς γιατί στα 100 αν όχι όλοι,τουλάχιστον οι περισσότεροι κουμπώνουμε 3η και αν δεν γυρίσει τανάσκελα το στροφόμετρο δεν την αλλάζουμε.επομένως ποιος ο λόγος για τέτοιες δοκιμές?
__________________
Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους
www.eseepa.gr
Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους
|