όταν λες τσεκάρετε τη στάθμη του αντιψυκτικού εννοείς ότι κοιτάς που είναι η στάθμη στο δοχείο υπερπλήρωσης.σωστά?όταν δουλεύει το βιντιλατέρ αν χρειαστεί το ψυγείο έξτρα ποσότητα αντιψυκτικού τότε πέρνει από το δοχείο υπερπλήρωσης.
μπορεί αυτή η διαφορά που λες να είναι και ακόμη μεγαλήτερη πολλές φορές έχοντας κρατήσει τα υγρά μέσα ο κινητήρας και το ψυγείο.
αυτό που πρέπει να κάνει ο φίλος σου είναι να τα τσεκάρει συνέχεια.όταν χάνετε το αντιψυκτικό υγρό είτε για τους παρακάτω λόγους:
1)καμένη φλάτζα
2)χαλασμένη αντλία νερού η οποία για να στην αλλάξουν παίζει να ήταν απο εκεί το πρόβλημα(το οποίο μπορούμε και μόνοι μας να ελέγχουμε με ένα χαρτομάντυλο όταν είναι κρύος ο κινητήρας το πρωί πριν βάλουμε μπροστά απλά σκουπίζουμε την αντλία από κάτω και αν αυτή έχει δακρύσει τότε πάμε για αλλάγή πριν μας αφήσει
3)χαλασμένο ψυγείο ή
κάποιο τρύπιο κολάρο
μη σας ανησυχεί.απλά να το ελέγχετε.η στάθμη δεν μπορεί να είναι η ίδια κάθε φορά
__________________
Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους
www.eseepa.gr
Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους
|