Οχι ρε Γιωργο αστο ετσι οπως ειναι μην πειραζεις βιδα! Απο μονη της η κεφαλη δεν θα σου δωσει πολλα πραγματα πας βαθια μετα! ΟΥΤΕ ΦΡΑΓΚΟ μην χαλας τωρα! Αστο μαζεψε λεφτα και κανε αλλη δουλεια! Και να υπολογιζεις οτι και στο καινουριο μοτερ το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να αλλαξεις μεταλλα ελατηρια! Οποτε μαζι με φρενα αγορα του μοτερ ανοιγμα μοτερ και τοποθετηση θα πρεπει να εχεις μαζεψει κοντα στα 4000ε! Για να αγορασεις ενα μαυροκαπακο μοτερ πλεξουδα σασμαν δυσκολα πεφτεις κατω απο 1400ε αγορα! Το τουρμπιδι απο σταρλετ εχει λιγοτερα λεφτα σαν αγορα αλλα θες αρκετα περιφεριακα μετα! Πχ το καπο σου που δεν εχει αεραγωγο δεν κανει αν το θες μαμισιο το μοτερ αρα η φτιαχνεις αεραγωγο η κατεβαζεις ιντερκουλερ κατω που ειναι το πιο σωστο και αλλα αρκετουτικα! Σκεψου το καλα πριν κανει το παραμικρο
__________________
Jap AE101 - Καποια μερα θα στροφαρω 8αρες (Η μερα ηρθε και το 20v μπηκε)
Ανεμομαζεματα-Διαολοτουρμπισματα
|