Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #10  
Παλιά 16-12-08, 14:10
Το avatar του χρήστη firebone
firebone Offline:
 
Εγγραφή: 23-02-2006
Μοντέλο: Ε12 1.8
Περιοχή: athenz city
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 340
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 271
firebone είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pavlosTS Εμφάνιση μηνυμάτων
Μια που λέτε για μπαταρίες να ρωτήσω κάτι που έχω παρατηρήσει μπας και σχετίζεται με μπαταρίες (δε νομίζω αλλα ας πω).
Όταν το αμάξι είναι κρύο παίρνει αμέσως μπρος. Αν είναι ζεστό το σβήσω και το ξαναβάλω μπρός τότε παίρνει δύσκολα, σα να μπουκώνει. Τι μπορεί να είναι? Λογικά δε σχετίζεται με μπαταρία ε?
Όταν λέω παίρνει δύσκολα δεν εννοώ ότι θέλει πολύ μίζα για να πάρει. Είναι σαν να γυρνάει ο κινητήρας κανονικά, στιγμιαία σαν να σταματάει (σαν να μπουκώνει ένα πράγμα) και μετά παίρνει αμέσως μπρος. Επίσης 3-4 φορές εκει που είμαι στο ρελαντί έχει κάνει κάτι περίεργα σαν μπουκώματα (οι στροφές πέφτουν χαμηλά σαν να πάει να σβήσει και μετα ανεβάινουν αμέσως και αυτό συνεχίζεται για 5-6 δευτερολεπτα). Το περίεργο είναι ότι τη στιγμή που το έχει κάνει αυτό αν πατήσω γκάζι ανεβάζει κανονικά στροφές και αν το ξαναφήσω συνεχίζει το ίδιο σαν να θέλει να κάνει τη βλακεία του και να σταματήσει.
Αυτό με τη μίζα μου γίνεται συχνά όταν είναι ζεστό. Το άλλο με το ρελαντί έχει γίνει 3-4 φορές. Πάει πουθενά το μυαλό σας?
Παυλο και μενα μου εκανε το ιδιο με το ρελαντι, κατι βυθισματα και τελικα ηθελε αλλαγη ενος ηλεκτρονικου αισθητηρα που εχει κολλητα με την πεταλουδα( το λεγομενο τσοκ), για ρωτα σε μια αντιπροσωπεια , με καλυψε η εγγυηση γι αυτο παντως.
__________________
' i got so much trouble on my mind, refuse to lose '

Απάντηση με παράθεση