Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #9  
Παλιά 04-12-08, 20:52
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
συμφωνώ απόλυτα με τον Fani. Δεν έχουν καμιά απολύτως σχέση. Εγώ όταν είχα το σταρλετ πάντα είχα ένα μικρό πρόβλημα στο σασμαν, οι ταχύτητες ειδικά η 1ι και η 3ι κούμπωναν κάπως δύσκολα, δηλαδή σαν να έβρισκε κάπου ο μοχλός. Νόμιζα ότι έφταιγε αυτός αλλά δεν έκανα τίποτα. Μετά έβαλα το 4E-FTE πάνω με το ίδιο σασμαν, από το 2003 (καλοκαίρι) μέχρι το Σεπτ 2007 άντεξε μια χαρά, μέχρι που μια μέρα ξαφνικά και ενώ τα προβλήματα είχαν γίνει εντονότερα, το εκανε και σε 2αρα, πάω να ξεκινήσω από φανάρι και δεν έμπαινε ΚΑΜΙΑ ταχύτητα!!! τα πήρα στο κρανίο και του βαράω κάτι κλοτσιές και μπήκε η 2αρα, έκανα 10 χλμ μέχρι το συνεργείο ενώς φίλου με συμπλέκτη και 2αρα! τελικά να μην τα πολυλογώ επειδή ήθελα και δίσκο από πριν, πηγα με τον bro στον μηχανικό που το τούρμπισε πήραμε τα πράγματα, σασμαν από GT, νεό δισκο, πλατό, βολάν κτλ και τα έβαλε ο αλλος πάνω, ολα μαζί πήγανε 680 ευρω και μπήκανε άλλες ντιζες και μοχλός γιατι κολλήσανε όλα! το sasman ειχε 300 ευρώ, εγώ το δικό μου απο το 4E-FE το έδωσα μετά 200. Όπως είδαμε μετά στο σασμαν είχε σπάσει το συχρονιζε, εντελώς κατεστραμένο, και η επισκευή δεν συμφέρει οπότε απλά αλλάζεις σασμαν και τελειώνεις και γίνεται και έλεγχος για τον δίσκο και αν είναι φαγωμένος τον αλλάζεις και αυτόν, πάντα πάει μαζί δίσκος-πλατό-ρουλεμαν, το βολάν μόνο αν χρειάζεται, εγώ έβαλα μεγαλύτερο.
Απάντηση με παράθεση