Χθες ημουν στο συνεργειο απο το μεσημερι μεχρι τις 10 το βραδυ. Ο μηχανικος "πειραζε" αβανς, πεταλουδα, γκαζι και δεν κρατουσε ρελαντι οταν ανεβαζαμε τις στροφες. Εσβηνε... Βαλαμε την ecu της ΑΕ86 και ηταν σαφως καλυτερα, αλλά για να το κρατησουμε επρεπε να το εχουμε στις 1800στρ. Ρυθμισε διαφορετικα τους εκκετροφορους απο τα γραβαζια και τελικα σταθεροποιηθηκε στις 1400στρ. "Εσπαζαν τα νερα" και τελικα ηταν μια φλαντζα στη τρομπα νερου. Επισης ειχαμε διαρροη βενζινας, αλλάξαμε λαστιχακια στα μπεκ και ειμαστε ενταξει.
Μαλλον αυριο θα το παω βολτα, για να δουμε....
|