Ήδη η 5η μας είναι μακριά για τη δύναμη του αυτοκινήτου...γι αυτό κ δεν έχει πάνω από 5900 και 195...
Αν ήταν κοντή η 5η θα έφτανε στα 195 και θα είχε κοφτιάσει, οπότε θα σήμαινε πως έχει κι άλλη δύναμη, αλλά δεν του επιτρέπει το σασμάν να πάει παραπάνω...Εκεί θέλει μακρύτερη 5η για να βγάλει κ άλλα χιλιόμετρα που μπορεί.
Το αμάξι μας δεν έχει δύναμη στα χαμηλά έως 3000, αλλά έχει μετά από τις 3500 έως τον κόφτη...Από εκεί κ πέρα παίζει ρόλο το σασμάν...1η 2α 3η είναι αρκετά κοντές και γι αυτό πάει καλά στα λίγα km και είναι το πιο γρήγορο της κατηγορίας του.
Όσο ανεβαίνουν τα χιλιμόμετρα, η 4η κ η 5η το κάνουν να υστερεί σε επιδόσεις λόγω του ότι είναι μακριές...Και σαν επιβεβαίωση έρχεται η αδυναμία του μοτέρ (που από δύναμη δε πάσχει) να τερματίσει το κοντέρ.
Παλιότερα σε κάποιο περιοδικό θυμάμαι πως είχαν υπολογίσει πως με το σασμάν αυτό θα μπορούσε να βγάλει 217 πραγματικά (δηλαδή 230 περίπου κοντέρ - πάνω από 220 μιας κ εκεί τερματίζει το δικό μας). Άρα για να φτάσουμε πιο ψηλά από τα 195 πρέπει ή να αυξήσει τη δύναμη ή να κοντύνει το σασμάν.
|