παιδιά να συμπληρώσω ότι αυτό που λέτε παραπάνω λέγεται περιμετρικό σύστημα και ανήκει στο ογκομετρικό 2 ζωνών. Στον δικό μου συναγερμό υπάρχουν διακοπτάκια οn/off ξεχωριστά για κάθε ζώνη και ρυθμιστικό ευασθησίας, όπως και στο αντικραδασμικό σύστημα. Δηλαδή αν είναι ρυθμισμένο να βαράει εύκολα και περάσει ένα παπάκι και κάνει πολύ θόρυβο ο συναγερμός θα βαράει! αν το περιμετρικό και αυτό είναι στο πολύ + τότε αν περάσει κάποιος κάτω από 10cm κοντά στο αμάξι αρχίζει τα bip bip bip και αν το κάνει 3 φορές τότε αρχίζει και βαράει. Στο control τηλεειδοποίησης μας δείχνει τον λόγο που βάρεσε. Να πω ότι αν αυτά τα ρυθμίσουμε σωστά ΔΕΝ υπάρχει κανένα πρόβλημα. ΠΧ εμένα ποτέ δεν βάρεσε χωρίς λόγο. Επίσης αν έχουμε ογκομετρικό δεν τοποθετούμε τα γνωστά ματάκια-ρανταρ γιατί δεν χρειάζονται. Για τις πόρτες χρησιμοποιούμε σαν παγίδες τα μπουτόν (από την πλαφονιέρα η σύνδεση) και στο καπό και στο πορτ μπαγκάζ βάζουμε button σε περίπτωση που τα ανοίξει κάποιος γιατί δεν τα πιάνει το ογκομετρικό ή τα ρανταρ.
|