Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #3  
Παλιά 21-11-08, 22:18
PeterIoannou Offline:
 
Εγγραφή: 24-01-2007
Μοντέλο: Avensis ZZT223
Περιοχή: Ambelogardens
Ηλικία: 56 male
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 422
PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος
Wink

Μάλλον λάθος κίνηση είναι η παρουσία του 1ΖΖ ή του 2ΖΖ στο μηχανοστάσιο του Yaris, λόγω του πολύ μεγαλύτερου βάρους και της κοπτοραπτικής που καθίσταται απαραίτητη για την δημιουργία χώρου για να στριμωχτούν οι κινητήρες αυτοί...
Η τοποθέτηση του 2ΖΖ σε Yaris Mk1 είναι κάτι που έγινε στο εξωτερικό, με αποτέλεσμα ένα αυτοκίνητο ευθείας -και όχι τόσο εύκολου-.
Καλύτερη λύση αυτή του τουρμπίσματος του κινητήρα που έχει ήδη (και που γίνεται αρκετά οικονομικά και αξιόπιστα) ή ενός 1.5 από Yaris TS με τη βοήθεια τουρμπίνας (υπάρχει kit από Yaris TS turbo που δεν ήρθε ποτέ Ελλάδα) ή του compressor kit της Blitz.
Ατμοσφαιρικά, έχει αναφερθεί (και έχω δει) τετραπετάλουδη εφαρμογή σε 15άρι, με απόδοση περί τα 170 Hp -αν θυμάμαι καλά-.
Φιλική συμβουλή από εμένα προς τον φίλο σου: να μπει στο forum που ασχολούνται με τα αυτοκίνητα αυτά και θα βοηθηθεί αρκούντως!
Το συγκεκριμένο μοντέλο οι εκεί administrators (και 5-10 ακόμα) το γνωρίζουν ΠΟΛΥ καλά, πίστεψέ με.
Πάνος.

__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
Απάντηση με παράθεση