Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #290  
Παλιά 21-11-08, 00:06
Το avatar του χρήστη evan
evan Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 20-05-2004
Περιοχή: Αθηνα - Β.Προαστεια
Μηνύματα: 23
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 259
evan είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Το V στις λακουβες ειναι καλυτερο απο το H ; Δηλαδη καρουμπαλο με ποιο κανουμε ποιο ευκολα.
Το λεω αυτο γιατι... δυο ζευγαρια και τα δυο απο τα πρωτα χιλιομετρα με καρουμπαλο... το 1ο μαμα Premacy και το 2o Continental Premium Contact 2 σε V παντα. To 2o μαλιστα ειπα να του προσθεσω και αλλο ενα καρουμπαλο στο ιδιο λαστιχο οποτε εχω δυο καρουμπαλα... τωρα ειναι πισω φυσικα.

Απο την αλλη μου ειπε ο λαστιχα οτι εχουν ανοχες 10 χιλιομετρα. Δηλαδη 210+10 = 220 = τοσο οσο το πηγαινω εγω στην εθνικη σε ευθεια και αυτο σπανια.

Τωρα οσο για τις ανοχες καλυτερα στριψιματα κλπ..... για εμενα καλυτερα να μη στριβει το αυτοκινητο για να μη στριβω και εγω γιατι οταν ανεβαινει η αδρεναλινη μου δε προσεχω τιποτα....για αυτο και το εχω μαμα για να εχω μεγαλα περιθωρια σε περιπτωση λαθους. Αν το ειχα κουτσουρο τοτε το οριο δε το καταλαβαινω εγω και πολυ.... δυστηχως...

Σκεφτομαι τα Η γιατι με τα V θα πρεπει να τα ζεστανω και ουτε και εκει εχω ανοχες....

Μιλαμε παντα για τα Brigestone 300 και οχι για κατι μαλακο.
__________________
T-Sport Rulezzzz
Απάντηση με παράθεση