ωραιος!!!
μαθε και πες μας ακομα και τις λεπτομερειες...
θα ειναι σημαντικο.... να ξερουμε
δεν ειναι κατι ανυσηχιτικο αυτο που σου πα. απλα τα μπλοκ της τουοτα δεν εχουν χιτωνια.υπαρχει δλδ κατεργασια μεσα στο ιδιο μπλοκ του κινητηρα...
εκει υπαρχει το honing.
το honing ειναι οι διαγωνιες και χιαστει γραμωσεις που βλεπουμε με το ματι.(τις λενε και μπαγκλαβαδωτες)
αυτες ειναι γρατζουνιες στην ουσια για την λιπανση των εμβολων-ελατηριων.
ο καθε κυλινδρος απο μαμα εχει υποστει μια θερμικη επεξεργασια ωστε να σκληρηνει λιγο τα τοιχωματα του και να μην φαγωνεται ευκολα απο τα ελατηρια.
αυτη η σκληροτητα κυμαινεται συνηθως στα 0.8mm εως 1.2mm
εσυ με το ρεκτιφιε που εκανες αυτην την σκληροτητα την υπερεβαλες και δουλευουν πλεον τα εμβολα σου στο μαλακο μερος του κινητηρα.
ελπιζω να με καταλαβες τι θελω να σου πω.
ο χρονος αλωστε θα ειναι ο καταλληλος μαρτυρας για τις επιδοσεις και την αξιοπιστια του κινητηρα σου...
αν κανω λαθος καποιος να με διορθωσει
__________________
|