Συμφωνώ με τον Σεβαστό από πάνω.
Ειδικά στην περίπτωση κατά την οποία μιλάμε για κινητήρες 1.4 & 1.6, τότε διάμετροι ζάντας της τάξης των 17" και άνω -για τις οποίες δεν λαμβάνεται υπόψη και ο παράγοντας βάρος- θα επηρεάσουν τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου αρνητικά. Δεν συζητώ για τη βελτίωση λόγω φαρδύτερου πέλματος, έτσι;
Καλή είναι η βελτίωση του κρατήματος, όταν όμως επιτυγχάνεται με σωστές επεμβάσεις. Ως τέτοιες, θεωρώ το συνδυασμό αμορτισέρ/ελατήριο, τις αντιστρεπτικές και στο τέλος την αύξηση της διαμέτρου της ζάντας.
Φυσικά, και το κόστος αγοράς ελαστικών είναι μία πολύ σημαντική παράμετρος στην επιλογή διάστασης ζάντας, η οποία δεν πρέπει να αγνοείται. Αυτή η "παράλειψη" είναι και ο βασικός λόγος που η Χρυσή Ευκαιρία είναι γεμάτη με αγγελίες πώλησης ζαντών μεγάλων διαμέτρων.
Πάνος.
ΥΓ: Καλώς όρισες και εδώ Σεβαστέ...
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
|