Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #8  
Παλιά 16-11-08, 12:01
PeterIoannou Offline:
 
Εγγραφή: 24-01-2007
Μοντέλο: Avensis ZZT223
Περιοχή: Ambelogardens
Ηλικία: 55 male
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 409
PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος
Wink

Συμφωνώ με τον Σεβαστό από πάνω.
Ειδικά στην περίπτωση κατά την οποία μιλάμε για κινητήρες 1.4 & 1.6, τότε διάμετροι ζάντας της τάξης των 17" και άνω -για τις οποίες δεν λαμβάνεται υπόψη και ο παράγοντας βάρος- θα επηρεάσουν τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου αρνητικά. Δεν συζητώ για τη βελτίωση λόγω φαρδύτερου πέλματος, έτσι;
Καλή είναι η βελτίωση του κρατήματος, όταν όμως επιτυγχάνεται με σωστές επεμβάσεις. Ως τέτοιες, θεωρώ το συνδυασμό αμορτισέρ/ελατήριο, τις αντιστρεπτικές και στο τέλος την αύξηση της διαμέτρου της ζάντας.
Φυσικά, και το κόστος αγοράς ελαστικών είναι μία πολύ σημαντική παράμετρος στην επιλογή διάστασης ζάντας, η οποία δεν πρέπει να αγνοείται. Αυτή η "παράλειψη" είναι και ο βασικός λόγος που η Χρυσή Ευκαιρία είναι γεμάτη με αγγελίες πώλησης ζαντών μεγάλων διαμέτρων.
Πάνος.
ΥΓ: Καλώς όρισες και εδώ Σεβαστέ...
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
Απάντηση με παράθεση