Ενιαία τιμολόγια πρέπει να υπάρχουν πλέον, τουλάχιστον στο θέμα των ανταλλακτικών και των αξεσουάρ. Αυτό έχω δει εγώ και άλλα μέλη κάνοντας αναζήτηση σε διάφορες αντ/πίες για αξεσουάρ και ανταλλακτικά.
Αυτό το θέμα με της εξυπηρέτηση των καλών πελατών δεν είναι λίγο παγίδα για την ίδια την αντ/πεία όμως; Εγώ ξέρω τον Μάικ και ξέρω ότι η τάδε αντ/πεία του άλλαξε το παράθυρο στα 5 χρόνια. Πάω στην ίδια αντ/πεία στην οποία δεν είμαι πελάτης με το ίδιο πρόβλημα και τι θα υποστηρίξουν; Ότι δεν μπαίνει στην εγγύηση αυτό; Και εάν εγώ τους πω ότι "ρε μάγκες στον τάδε με το τάδε αυτ/το γιατί το περάσατε;" τι θα μου πούνε μετά; Τα κάλαντα; Που πάει τότε η πολιτική των ευχαριστημένων και πιστών πελατών;
__________________
Lift, lift, lift...
|