Η υπερστροφή είναι (πολύ) πιο δύσκολο να ελεγχθεί απ'ότι η υποστροφή. Οπότε, εκ πρώτης όψεως, τα φθαρμένα ελαστικά θα έπρεπε να τοποθετούνται μπροστά και τα καινούρια πίσω, για να έχουμε περισσότερη πρόσφυση στο πίσω μέρος, εφόσον αυτό αποσταθεροποιηθεί....
Εδώ μπαίνει το ερώτημα: πόσο συχνά ένας μέσος οδηγός προκαλέι είτε εν γνώση του, είτε άθελα του υπερστροφή?
Μάλλον ελάχιστες έως μηδενικές οπότε φτάνουμε στις αντιλήψεις :..... πρέπει να εχω τιμόνι...., .....μπροστά είναι η κίνηση....., .....πρέπει να έχω καλό φρένο....., οπότε μπροστά πάνε τα καινούρια ελαστικά...
Άρα:
Για έναν οδηγό που κινείται πολύ νορμάλ, με μέτριους ρυθμούς και χωρίς να υπερβάλλει στις στροφές, όντως τα καινούρια λάστιχα μπροστά κάνουν δουλειά, μιας κ το πίσω μέρος απλά υπάρχει για να μπαίνουν άλλοι τρεις....
Για κάποιον που θέλει να πάει γρήγορα -είτε ξέρει πως και κάνει τις σωστές κινήσεις, είτε δεν ξέρει και κάνει άτσαλες και σπασμωδικές κινήσεις- καλό θα ήταν να μπαίνουν τα καινούρια ελαστικά πίσω, ώστε να αντιμετωπισθεί ευκολότερα η υπερστροφή....
|