Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #9  
Παλιά 12-11-08, 20:57
Το avatar του χρήστη dRiveR7
dRiveR7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 01-01-2007
Μοντέλο: 207 RC
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 416
dRiveR7 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Η υπερστροφή είναι (πολύ) πιο δύσκολο να ελεγχθεί απ'ότι η υποστροφή. Οπότε, εκ πρώτης όψεως, τα φθαρμένα ελαστικά θα έπρεπε να τοποθετούνται μπροστά και τα καινούρια πίσω, για να έχουμε περισσότερη πρόσφυση στο πίσω μέρος, εφόσον αυτό αποσταθεροποιηθεί....

Εδώ μπαίνει το ερώτημα: πόσο συχνά ένας μέσος οδηγός προκαλέι είτε εν γνώση του, είτε άθελα του υπερστροφή?

Μάλλον ελάχιστες έως μηδενικές οπότε φτάνουμε στις αντιλήψεις :..... πρέπει να εχω τιμόνι...., .....μπροστά είναι η κίνηση....., .....πρέπει να έχω καλό φρένο....., οπότε μπροστά πάνε τα καινούρια ελαστικά...

Άρα:
Για έναν οδηγό που κινείται πολύ νορμάλ, με μέτριους ρυθμούς και χωρίς να υπερβάλλει στις στροφές, όντως τα καινούρια λάστιχα μπροστά κάνουν δουλειά, μιας κ το πίσω μέρος απλά υπάρχει για να μπαίνουν άλλοι τρεις....

Για κάποιον που θέλει να πάει γρήγορα -είτε ξέρει πως και κάνει τις σωστές κινήσεις, είτε δεν ξέρει και κάνει άτσαλες και σπασμωδικές κινήσεις- καλό θα ήταν να μπαίνουν τα καινούρια ελαστικά πίσω, ώστε να αντιμετωπισθεί ευκολότερα η υπερστροφή....
Απάντηση με παράθεση