Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #8  
Παλιά 12-11-08, 16:35
PeterIoannou Offline:
 
Εγγραφή: 24-01-2007
Μοντέλο: Avensis ZZT223
Περιοχή: Ambelogardens
Ηλικία: 56 male
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 423
PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος
Wink

Σε ένα σεμινάριο-επίδειξη που οργάνωσε πριν από καμία πενταετία μία μεγάλη εταιρεία ελαστικών (η Michelin ή η Continental, δεν θυμάμαι), είχε καλέσει δημοσιογράφους σχεδόν από όλες τις ευρωπαϊκές χώρες για να επιδείξει την πλέον ενδεδειγμένη θέση για την τοποθέτηση ενός ζεύγους καινούριων ελαστικών σε ένα αυτοκίνητο.
Για να μη μακρυγορώ, όλοι οι δημοσιογράφοι του ειδικού τύπου, υιοθέτησαν την άποψη που τους είχε προκαταβολικά εκφράσει η εταιρεία: ότι τα καινούρια ελαστικά τοποθετούνται στον πίσω άξονα, ο οποίος είναι επιρρεπής σε αποσταθεροποιήσεις κατά τη μεταφορά βάρους -στροφή, επιβράδυνση κλπ-.
Οι δοκιμές έγιναν με αυτοκίνητα χωρίς ηλεκτρονικά βοηθήματα ελέγχου ευστάθειας. Η ύπαρξή τους είναι προφανές ότι βοηθάει τον έλεγχο του αυτοκινήτου.
Κλείνοντας, το συμπέρασμα της εν λόγω εταιρείας κατασκευής ελαστικών -χωρίς να υπάρχει αντίθετη άποψη από άλλες εταιρείες- είναι πως το καινούριο ζευγάρι ελαστικών τοποθετείται στον πίσω άξονα.
Πάνος.
ΥΓ: Προτιμάμε, όμως σαφώς, να τοποθετούμε τετράδα νέων ελαστικών.
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
Απάντηση με παράθεση