Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #38  
Παλιά 10-11-08, 18:20
PeterIoannou Offline:
 
Εγγραφή: 24-01-2007
Μοντέλο: Avensis ZZT223
Περιοχή: Ambelogardens
Ηλικία: 56 male
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 423
PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος
Wink

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Θελει να κοντίνει απο πάνω και να μακρύνει από κάτω...

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
...Γι' αυτο και δίνουν και τις 4 ροδέλες, για να ανέβει όλο το σύστημα που κρατάει το λεβιέ και να μη βρίσκει το κατω μερος του στο σασί...
Οι ροδέλες-αποστάτες που περιλαμβάνει το κιτ, ΔΕΝ αναλαμβάνουν το ρόλο της αλλαγής του ύψους της βάσης του πύργου, πάνω στον οποίο εδράζεται ο λεβιές, δεδομένου ότι κάτι τέτοιο δεν χρειάζεται να γίνει.
Απλά, αντικαθιστούν τα silent blocks (τα οποία αποτελούνται από λάστιχο και ένα μεταλλικό κύλινδρο) που υπάρχουν από το εργοστάσιο στη βάση του πύργου, εκεί που στηρίζεται στο πάτωμα. Η αποστολή αυτών των silent blocks είναι ίδια με αυτή των silent blocks οπουδήποτε στο αυτοκίνητο, δίνοντας και μία περισσότερο "πολιτισμένη" και "ραφιναρισμένη" -πλην όμως, σχετικά λαστιχένια- αίσθηση στον λεβιέ κατά τις αλλαγές.
Οι ροδέλες-αποστάτες, λοιπόν, ακυρώνουν την όποια ελαστικότητα των εργοστασιακών silent blocks κάνοντας ακόμα πιο άμεση την πληροφόρηση στο χέρι του χειριστή, ενώ ταυτόχρονα εξαφανίζουν τις όποιες "ανοχές" εμφανίζουν τα εργοστασιακά silent blocks.
Το αποτέλεσμα είναι αυτή η πιο "στιβαρή" αίσθηση που αποκτά ο λεβιές.
Πάνος.
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
Απάντηση με παράθεση