Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #220  
Παλιά 08-11-08, 19:44
mio Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 05-07-2008
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 57
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 213
mio είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ari Εμφάνιση μηνυμάτων
καλησπερα παιδια. εχω καποιες αποριες περι βελτιωσης 20ν.. αρχικα θα μετρησω συμπιεση ανα κυλινδρο για να δω σε τι κατασταση βρισκεται το μοτερ. εαν ολα πανε καλα θελω να κανω καποιες βελτιωσεις στο καπακι. 1ον η ροικη εξελιξη θα βοηθησει? 2ον να κατεβασω λιγο το καπακι για να αλλαξω συμπιεση.(οσο με περνει βεβαια) ,και τριτον ενα ελαφρη σταδιο εκκεντροφορων. τι λετε θα δω διαφορα? θα αντεξει ο κινητηρας?
φιλε μου ακου το εξης λογο που φτιαξαμε αυτα που ζητας, 1ον καλη η ροικη εξελιξη αλλα πρεπει να την κανει ατομο που ξερει κ οχι ο μαστορας της γειτονιας γιατι στον καθε κυλινδρο γινεται ογκομετρηση κ αν ο ενας κυλινδρος φτιαχτει διαφορετικα απ΄τον αλλον δεν θα εχεις καλο αποτελεσμα,κοστος απο 300 εως 600 1ου σταδιου ροικη,2ον αν κατεβασεις το καπακι θα το πας 3/10,οχι παραπανω γιατι ηδη ο κινητηρας εχει εργοστασιακη συμπιεση 11:1,κοστος καπου 200 παραλληλα κανοντας αυτο θα πρεπει να περασεις καινουργια μεταλλα 3μεταλλικα στις μπιελες αν θες να γινει καλη δουλεια αλλιως λογο συμπιεσης αργοτερα μπορει να παρεις στα χερια τις μπιελες στανταρ,κοστος 150 , 3ον για να φτιαξεις εκκεντροφορια η ποιο φθηνη λυση ειναι μπουμπης,κοστος 330 ,παρολα αυτα θα αντεξει το μοτερ αρκει να εισαι κ εσυ ευγενικος μαζι του κ να το σεβεσαι. προσθεσε το συνολο βαλε κ τι εργατικα θα σου ζητησει ο μαστορας κ οτι θελεις κανεις,καλη επιτυχια!!!
__________________
οτι μας συντηρει μας φθειρει ταυτοχρονα....O2
Απάντηση με παράθεση