Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #27  
Παλιά 24-10-08, 20:10
Το avatar του χρήστη MARMEL
MARMEL Offline:
Αdministrator

 
Εγγραφή: 15-02-2004
Μοντέλο: YARIS 1000 99
Περιοχή: πειραιας
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1251
MARMEL είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από antonios7 Εμφάνιση μηνυμάτων
εγώ βάζω μπρος και φεύγω χειμώνα-καλοκαίρι (δεν χτυπάω κόφτες βέβαια - μόνο καμιά φορά αν μου τη δώσει) εδώ και 9+ χρόνια.
Δε με απασχολεί το ζήτημα. Δεν έχει πάθει τίποτα και ούτε πρόκειται.
μια απο τα ιδια...
ζεσταμα θελουν οι διχρονοι κινητηρες πολυ απλα για να ειναι σωστες οι ανοχες του κινητηρα....
οι τετραχονοι κινητηρες δεν εχουν αναγκη επειδη λιπαινοντε κανονικα με το λαδι τους...
τι κρυο τι ζεστο το λαδι ρεει αφθονο και λιπανει...
ισα ισα που το κρυο λαδι ειναι ελαχιστα πιο παχυρευστο...
αρα λιγοτερα μερικα μερη του κινητηρα ερχοντε σε επαφη και αν ερχοντε ειναι πιο ελαφρια σε σχεση με το ζεστο λαδι...
ολα παντως ειναι θεμα ανοχων και ο καθε κατασκευαστης πιστευει διαφορετικη αποψη για αυτο που κατασκευασε...

η γνωμη μου ειναι 20 - 30 sec το πολυ και εφυγες....

το κακο με τον 20v ειναι οτι αν το λαδι δεν φτασει καποιους βαθμους (δε θυμαμαι ποσο ζεστο) δεν δουλευει το vvt....
__________________
AEK
Απάντηση με παράθεση