Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #67  
Παλιά 24-10-08, 14:44
Το avatar του χρήστη toyota mania
toyota mania Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 02-01-2005
Μοντέλο: Avensis
Περιοχή: καρδίτσα
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 519
toyota mania είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Θα πρεπει να συγκρινονται ομοια πραγματα.Το οτι 20v βγηκε τετραπεταλουδος για να βγαλει τα 150 αλογα σημαινει οτι οτι μονο ετσι μπορουσε να τα βγαλει και χωρις την εισαγωγη θα εβγαζε 130.Οσο ενας βελτιωμενος FE.
Το οτι η VW βγαζει τον tsi με 170 αλογα αλλα με 48 τουρπινες και 85 κομπρεσσορες σημαινει οτι μονο ετσι βγαζει αυτα τα αλογα, αλλιως θα τα εβγαζε ατμοσφαιρικα.Ειναι τεχνολογικο διαμαντι αυτος ο κινητηρας, οταν στην ατμοσφαιρικη του μορφη βγαζει 80 αλογα;
O 2ZZ-GE ειναι ο καλυτερος ατμοσφαιρικος κινητηρας που πατησε το ποδι του στην Ευρωπη.Εχει την καλυτερη ειδικη ισχυ, με μια πεταλουδα 16 βαλβιδες και καλυπτει προδιαγραφες ρυπων και αξιοπιστιας κατι που δεν το κανει ο 20v,αλλιως θα ερχοταν και αυτος Ευρωπη.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
Απάντηση με παράθεση