Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #10  
Παλιά 17-10-08, 03:00
Το avatar του χρήστη makris69
makris69 Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 11-02-2008
Μοντέλο: ΑΕ 111
Περιοχή: Χαλκιδική
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 29
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 214
makris69 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Φιλε karaka επειδη εχω αποφασισει να βαλω και εγω τον 4Α-GE πανω στο 111 που εχω...εδω και ενα μηνα περιπου την εχω ψαξει παρα πολυ..εχω κανει και ενα topic ¨Τελικα αξιζει ο 4Α-GE" οπου μπες και θα σου λυθουν πολλες αποριες οπως και εμενα που με βοηθησαν ολα τα παιδαι απο το forum!
Η δικη μου γνωμη και την οποια θα εφαρμοσω στα πολυ κοντα ειναι η επιλογη του GE 20v μαυροκαπατου και οχι του GZE..

Βλεπεις δεν θελω να πλεξω με πιο παλιο moter ασχετως αμα ειναι κομπρεσερατο και εχει πιο πολυ ροπη..να ξερεις οτι ειναι πιο μανουρα στην συνδεση του(οσο αφορα τα ηλεκτρολογικα)

Εχω μπει(δεν εχω οδηγησει),σε 101 20v το ασημοκαπακο κιολας και τρελαθηκα..φαντασου το μαυρο με τις ροικες πανω και τα ελαφρωματα που εχει...
Αυτο που λες για την καταναλωση νομιζω οτι το κομπρεσερατο θα καιει πιο πολυ και αυτο γιατι θα δουλεει πολυ ο compessor λογω οτι θα θες συνεχεια να ακουγεται..
Απο την αλλη και ο GE τετραπεταλουδος ειναι,οποτε οταν ανεβαινουν πολυ οι rpm θα κατεβαζει πολυ πραμα και αυτος..αλλα σε normal συνθηκες δεν νομιζω οτι καιει οπως ο GZE!

Εχεις βρει καποιους κινητηρες,σε τι τιμη?

Μπες στο topic που σου ειπα..θα σε βοηθησει..
Απάντηση με παράθεση