Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #7  
Παλιά 09-10-08, 15:19
Το avatar του χρήστη ranger
ranger Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 27-03-2005
Μοντέλο: E-12 Tsport facelift
Περιοχή: 'Ιλιον
Ηλικία: 43 male
Μηνύματα: 4.110
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 651
ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
αυτό που λές Τόλη είναι ακόμα πιο δύσκολο. Αν μιλάμε για μετατροπή, εννοούμε να αλλάξουμε τον μαμα εκκέντροφόρο εξαγωγής με εναν που να δέχεται μεταβλητό χρονισμο.

Τα ερωτήματα που προκύπτουν είναι πάρα πολλά:
που θα τον βρείς τον εκκεντροφόρο;;; (έστω ότι τον παιρνεις απο auris)
ταιριάζει στο καπάκι της Ε-12 1600;;;
χωράει το γρανάζι χρονισμού του εκκεντροφόρου εξαγωγής στην όλη χωροταξία της μηχανής;;;
ποιός θα ελέγχει αυτό το γρανάζι;;;
κτλ κτλ κτλ...

Το να αλλάξεις καπάκι (το οποίο εμεις υποθέσαμε) λύνει μερικά απο τα παραπάνω προβλήματα, αλλά όχι το σημαντικότερο που είναι η διάμετρος του κυλίνδρου...

συνεπώς εμμένω στην προηγούμενη δηλωση μου... δεν γίνεται ή μάλλον για να είμαι πιο ακριβής δεν αξίζει τον κόπο και το κόστος!
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Ειδικών Επιχειρήσεων


Κάντε τους δρόμους πιο ασφαλείς, είναι ευθύνη όλων μας...
Απάντηση με παράθεση