Το ιδιο προβλημα εχω και εγω στο τελευταιο σερβις το ριξανε σπρει και ο τριγμος εφυγε μετα απο 8000χιλ επανηλθε.το θεμα ειναι οτι πρεπει να δεις που ακριβως το γρασαρουν και μετα να το κανεις μονο σου συχνα, εκτος κι αν φταιει καποιο ανταλλακτικο.το προβλημα ομως ειναι μιδαμινο γιατι σκεφτειτε τι ελατωματα βγαζουν τα ευρωπαικα αυτοκινητα, πριν ειχα ενα ιμπιζα αλλαζα συχνα σασμαν και ο συμπλεκτης ηταν τοσο σκληρος που επρεπε να τον παταω και με τα δυο ποδια.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη dj_kostis : 03-10-08 στις 19:13.
Αιτία: κεφαλαία...
|