Jason:
Δε μπορώ να καταλάβω από που κ ως που προτείνεις τέτοιες διαστάσεις στον άνθρωπο...Δεν πιάνουμε τον μαμά τροχό και αφαιρούμε 1 νούμερο από προφίλ και προσθέτουμε 1 νούμερο πέλμα...Τελείως λάθος αυτά που προτείνεις!!!! 205-50-16 είναι ο σωστός τροχός σε 16αρα!
Papadodi:
Aν αυξήσεις το πλάτος της ζάντας, τότε θα βγει πιο έξω η ζάντα προς το χειλάκι, αλλά και προς τα μέσα ταυτόχρονα...Συνήθως αυτό που κοιτάμε είναι να μη βρίσκει έξω στο χειλάκι, χωρίς να ψάχνουμε αν θα βρει από μέσα..ΑΝ θέλουμε λοιπόν να μη βρίσκει έξω, αφού έχουμε αυξήσει το πλάτος της ζάντας, αυξάνουμε οφσετ, ώστε να μπει πιο μέσα ο τροχός. Σε αυτό το σημείο ελπίζεις να έχεις χώρο προς τα μέσα κ να μη βρίσκει σε αμορτισέρ ( συχνό φαινόμενο σε coilover αναρτήσεις).
Βασίλη, από 195-55-15 σε 205-55-16 είναι αλλαγή διαμέτρου τροχού της τάξης των 6 πόντων ( 3+3)...τρελή διαφορά, θα το κατάλαβες φαντάζομαι.....Επίσης το ότι είδες 17αρες σε corolla και avensis, δε σημαίνει απολύτως τίποτα, καθώς μια 17αρα με κατάλληλο οφσετ πλάτος και ελαστικό μπορέι να μπαίνει και μια 16αρα με λάθος οφσετ λάστιχο κλπ να βρίσκει.
Τώρα, φίλε VersusMalus, καλύτερα να δεις ζάντες σε 7'' πλάτος αν θες να πας σε λάστιχο 205-50-16. Το 205 θα είναι λίγο στενό στην 7.5αρα (έχει τα θετικά της κ αυτή η επιλογή, αν το κάνεις συνειδητά). Οπότε πας σε 215 με 50αρι πάλι προφίλ ή 45, μικράινοντας τροχό.
Από εκεί κ πέρα, η επιλογή αυτής της 16αρας με 7.5''πλάτος και οφσετ 35, σε συνδυασμό με 205 ή 215 είναι 100% σίγουρο πως θα βρίσκει στο χειλάκι του θόλου, αν φορτωθεί υπερβολικά το αυτοκίνητο ή χαμηλώσει 3+ πόντους με ανάρτηση. Με 7.5 '' πλάτος ζάντα και 205-50-16 θέλεις τουλάχιστον 42+ οφσετ για να είσαι ΟΚ....
|