Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #69  
Παλιά 12-09-08, 00:00
Το avatar του χρήστη antonios7
antonios7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 29-11-2006
Μοντέλο: Corolla 1.3 G6
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 1.065
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 332
antonios7 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από EVANK Εμφάνιση μηνυμάτων

Από την πρώτη ημέρα οι τριγμοί ήταν εμφανέστατοι, και μέρα με την μέρα γινόντουσαν πιο δυνατοί. Μια η εταζιέρα, το κάθισμα, η πόρτα του οδηγού, το ταμπλό, το τζάμι στο πίσω κάθισμα.
Σε αυτά προστέθηκαν προβλήματα ηλεκτρικά, αφού το αυτοκίνητο έμεινε με 500 χλμ στο κοντέρ από βραχυκύκλωμα στο immobilizer από τα καλώδια
της ΔΕΗ ( διαπίστωση της ΤΟΥΟΤΑ). Και μάλιστα το immobilizer είπαν ότι μπλοκάρισε και την αντλία βενζίνης!!!
Και ξανάμεινε άλλες 2 φορές.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι τόσες φορές που έβγαλαν και έβαλαν τα πλαστικά αυτά στράβωσαν, γέμισαν το αυτοκίνητο με εύφλεκτο αφρολέξ τόσο πολύ
που στο τέλος πήγαινα συνεργείο επειδή ξεκολλούσε και μπλοκάριζε τις κλειδαριές και τα ηλεκτρικά παράθυρα (που πλήρωσα extra).
Αφρολέξ να δείτε. Και αποτέλεσμα μηδέν! Το χειμώνα με την συστολή να τρίζουν πόρτες ταμπλώ, το καλοκαίρι η εταζιέρα σαν μοτέρ.

Με το κλείσιμο της πόρτας του συνοδηγού, ξεκόλλησε το πλαστικό κάλλυμα της κολόνας του παρ μπριζ και κρεμόταν. Κατά τύχη μπαίνοντας στο αυτοκίνητο η συνοδός μου δεν της καρφώθηκε στο μέτωπό της!

Συνεχίζω.... το πόμολο της πόρτας μια ωραία πρωία μου έμεινε στο χέρι, (λόγω φθοράς λέει η ΤΟΥΟΤΑ), το σασμάν έπαθε ζημιά σε ταξίδι, μόλις έβαζες 4η ή 5η ταχύτητα την πέταγε. Φναταστείτε 600 χλμ ταξίδι με το ένα χέρι στο σασμάν και το άλλο στο τιμόνι. Το σασμαν το έβγαλε στις 50,000 χλμ
Α, δεν σας είπα ότι την πρώτη ημέρα που το παρέλαβα, μόλις άναψα προβολείς...παφ...πάνε τα φώτα, δεν άναβε τίποτα.
"Κάηκαν οι λάμπες" είπε η ΤΟΥΟΤΑ.
Επίσης, αλλάξαμε 3 ή 4 φορές, (3 νομίζω), τι σπιράλ του αερόσακου γιατί χτυπούσε συνέχεια όταν έστριβε το τιμόνι, ήχος "κρακ"
Air Condition κάτω του μετρίου, μέχρι που όταν το πήγα για πούλημα αυτός που το έλεγξε το αυτοκίνητο βρήκε ότι το κομπρεσερ στάζει.....
Τα λάστιχα στα μπροστινά στρογγυλά φώτα ξεκόλλησαν και το ένα εξαφανίστηκε, το άλλο το πρόλαβα... και άντε να το βάλεις στην θέση του.

Το κράτησα μέχρι το 2004 όπου το έδωσα 6,000 ευρώ με μεγάλη χαρά, αφού είχα κάνει 147,000 χιλιόμετρα και ζητούσε ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ για συντήρηση.
φίλε κράτησα από το αρχικό σου post μόνο τα προβλήματα που αναφέρεις.
Πραγματικά μπορώ να σου πω οτι γέλασα πολύ με τον τρόπο που τα περιγράφεις και με συγχωρείς γι' αυτό, γιατί ταλαιπωρήθηκες αρκετά, αλλά πραγματικά έτσι όπως τα περιγράφεις είναι το κάτι άλλο.

Κατ' αρχήν δικαιούμαι να ομιλώ καθώς έχω 2 στρογγυλοφάναρες. Μία sedan και μία G6, 1300άρια και τα 2. (όχι vvti)
Έχω την υποψία οτι σου πούλησαν τρακαρισμένο αμάξι. Για κάποιο λόγο τράκαρε (μπορεί να ντελάπαρε η νταλίκα που το μετέφερε - γιατί το έχω δει κι αυτό - ή να τσούλησε απ' τη νταλίκα και έπεσε με δύναμη μόνο του!) το έφτιαξαν πρόχειρα και στο πάσαραν.
Δεν υπάρχει περίπτωση να βγάλει τόσα προβλήματα απ' τη γραμμή παραγωγής. Μου φαίνεται απίστευτο. Το σενάριο που σου λέω όμως, δεν μου ακούγεται καθόλου απίστευτο.
Λες οτι την 1η μέρα κάηκαν οι προβολείς. Δεν είναι δυνατόν. Σε ποτάμι έπεσε;
Επίσης επικεντρώνεσαι στους τριγμούς. Η sedan δεν κάνει κανένα θόρυβο, η G6 είχε προβληματάκια στο ταμπλό και στην εταζέρα. Με μια επίσκεψη στην αντιπροσωπεία λύθηκε το πρόβλημα στο ταμπλό και αφού έβαλα οβάλ ηχεία στην εταζέρα, λύθηκε και εκεί το πρόβλημα (ήθελε βάρος).
Λες, είχε πρόβλημα στο πίσω τζάμι. Τι είδους πρόβλημα αφού είναι σταθερό.
Για πλαστικά κτλ δεν έχω να πω κάτι. Προσωπικά πιστεύω η ποιότητα του ταμπλό της 111 βάζει τα γυαλιά σε πολλά σημερινά αυτοκίνητα που είναι τίγκα στο σκληρό πλαστικό.
Λες οτι έμεινες. Προσωπικά αν έμενα μία φορά λόγω μηχανικού προβλήματος θα σκεφτόμουν να το δώσω (ακόμα και τώρα μετά από 10 χρόνια). Τη 2η θα το έδινα.
Για τα λαστιχάκια στα φανάρια έχεις δίκιο. Είναι κατασκευαστική ατέλεια σε όλα τα 111. Και στα 2 ψιλοφεύγουν αλλά έχω βρει τρόπο να μην ασχολούμαι μαζί τους.

Βασικά βλέπω οτι επικεντρώνεσαι στους τριγμούς κτλ και όχι τόσο στα σοβαρά μηχανικά και άλλα που σου έβγαλε. Γιατί δεν καταλαβαίνω. Το G6 μου όπως σου είπα έτριζε λίγο, η sedan όχι. Εγώ όταν το πήρα το προτίμησα από άλλα - δε μου άρεσε - για να μην ασχολούμαι με συνεργεία και τέτοια και τελικά είχε περισσότερα προτερήματα από όσα νόμιζα.

Ίσως έπρεπε να απαιτήσεις ολική αντικατάσταση αυτοκινήτου ή να το πουλήσεις εξαρχής (θα έμπαινες μέσα κάποια λεφτά αλλά όχι πολλά).
Επίσης μην λες ποτέ μην πάρετε toyota. Είναι γενικότητα. Καταλαβαίνω την οργή σου, αλλά 1) το μοντέλο που είχες δεν πωλείται πλέον 2) το ίδιο μοντέλο σε μένα δεν έχει βγάλει κανένα μηχανικό ή πρόβλημα άξιο αναφοράς (άντε να σου πω κόλλησε ο θερμοστάτης μετά από 10 χρόνια, αλλά χαίρω πολύ, είναι λογική φθορά αυτό. Και με πήγε και στο συνεργείο. Δε με πήγαν άλλοι...Και είναι η μόνη φορά που πήγα εκτάκτως.

Πάντως το πούλησες καλά λεφτά για τόσα χιλιόμετρα...

PS. Οδική βοήθεια δεν έχω. Από χρόνο σε χρόνο, όλο λέω να βάλω κι όλο λέω, άστο μωρέ άλλη μια χρονιά... Εσύ τώρα με το Leon?