πολύ σωστός! αλλά όπως είπα και παραπάνω οι εργοστασιακές θολόμπαρες τουλάχιστον (δεν ξέρω για τις άλλες) είναι φτιαγμένες με τέτοιο τρόπο ώστε να σπάνε - κόβονται τα κολλήματα στις ενώσεις εκεί που πιάνουν στους θόλους, οπότε δεν παίζει να πάρουν και οι 2 θόλοι. Και ένας θόλος όμως να πάρει που θα πάρει για να σπάσει η μπάρα, αλλιώς ούτε αυτή θα σπάσει ούτε και ο θόλος θα πάρει κάτι, το αμάξι κανονικά είναι άχρηστο, φυσικά δεν χρειάζεται να πω ότι όλοι τα φτιάχνουν. Και εμένα η εργοστασιακή του G6 είναι.
|