Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #10  
Παλιά 07-09-08, 11:07
PeterIoannou Offline:
 
Εγγραφή: 24-01-2007
Μοντέλο: Avensis ZZT223
Περιοχή: Ambelogardens
Ηλικία: 56 male
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 422
PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος
Φίλε Alex-poli,
Διαφωνώ μαζί σου αναφορικά με την ποιότητα των δρόμων μας. Δεν είναι μόνο το κομμάτι Κόρινθος-Πάτρα. Είναι και το Πάτρα-Πύργος-Καλαμάτα, είναι
σχεδόν όλο το εθνικό οδικό δίκτυο της Πελοποννήσου, είναι το τμήμα Αντιρρίου-Ιωαννίνων, είναι, είναι, είναι...
Άπειρα κομμάτια με άσφαλτο γυαλί, που η αντανάκλαση του φωτός σε στραβώνει ακόμα και όταν δεν έχει πέσει ούτε μία σταγόνα βροχής, αντίστοιχος αριθμός στροφών με ανάποδη κλίση, λανθασμένη σήμανση σε πάμπολλα σημεία, που μετατρέπονται σε πίστα πατινάζ με την βροχή...
Και να μην ξεχνάμε τα άπειρα μπαλώματα -που καταλήγουν σε "δόντια"- ακόμα και σε καινούρια τμήματα των κατ' ευφημισμό αυτοκινητοδρόμων μας, που εκτοξεύουν προς τα πάνω το αυτοκίνητο και σου δίνουν την εντύπωση πως το αυτοκίνητο είναι έτοιμο να διαλυθεί... Και τις λακούβες, και τις λακούβες, οι οποίες έχουν προκύψει από αποκόλληση του νέου τάπητα από τον παλιό...
Άμα αρχίσουμε να καταγράφουμε τα ελαττώματα των δρόμων μας, θα χρειαστούμε αρκετές σελίδες.
-
Φίλε μου Τόλη.
Συμφωνώ μαζί σου ότι τα χάλια μας στους δρόμους εκπορεύονται κατά κύριο λόγο από την ανύπαρκτη κυκλοφοριακή -αλλά και γενικότερη- παιδεία.
Την Κορίνθου - Πατρών την έχω "φάει στη μάπα" τα τελευταία 20+ χρόνια που οδηγώ: ατέλειωτα χιλιόμετρα και ώρες οδήγησης σε όλες τις ώρες της ημέρας και με όλες τις πιθανές καιρικές συνθήκες (εκτός της χιονόπτωσης).
Αν ακολουθούσαμε τη σήμανση, θα φτάναμε στην Πάτρα μετά από πέντε ώρες ταξιδιού, ενώ στον Πύργο δεν θα φτάναμε ποτέ! Η σήμανση δεν έχει αλλάξει τα τελευταία 21 χρόνια, ενώ όλα τα άλλα έχουν αλλάξει.
Αλήθεια, στις στατιστικές των δυστυχημάτων και ατυχημάτων που βλέπουν το φως της δημοσιότητας κατά καιρούς, πόσα από αυτά αποδίδονται σε κακή ή πλημμελή συντήρηση του οχήματος, πόσα στην πρόκληση κρίσιμης βλάβης του οχήματος λόγω πρόσπτωσης σε κακοτεχνία του δρόμου, πόσα στη χρήση ναρκωτικών ουσιών, πόσα στην κακή ή ανύπαρκτη εκπαίδευση του οδηγού...
Όσο για τις κλήσεις της υπερβολικής ταχύτητας, αυτές και αν αποτελούν την υπέρτατη γελοιότητα και ηλιθιότητα. Στήνονται μπλόκα στις ευθείες που έχουν όριο 120km/h -και είναι ασφαλέστατο να κινείσαι με αρκετά περισσότερα- και γράφουν. Ομοίως, στην Πατρών-Πύργου που λέγαμε πιο πάνω, στήνονται στις διασταυρώσεις που έχουν το γελοίο όριο των 60km/h και γράφουν ό,τι κινείται (αυτοί που τρέχουν 100m πιάνουν σχεδόν 40km/h με τα πόδια! Για σκεφτείτε το!).
Η υπερβολική ταχύτητα δεν σκοτώνει. Σκοτώνουν η υπερβολική τάση να εθελοτυφλούμε, η αδιαφορία μας για τους άλλους, η απαξία μας για εντοπισμό και επίλυση των προβλημάτων της οδικής ασφάλειας, η εγκατάλειψη και η παρακμή που έχουν επέλθει στα πάρκα κυκλοφοριακής αγωγής, η "φοροεισπρακτική" λογική του ΚΟΚ (που με την αύξηση των δυστυχημάτων κατέδειξε την αποτυχία της), η ανύπαρκτη παιδεία και εκπαίδευση των οδηγών και των πεζών, και, και, και.
Πάνος.
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
Απάντηση με παράθεση