Θα συμφωνησω με τον Alex-Poli, αν ειχαμε περισσοτερα στοιχεια θα μπορουσαμε να βγαλουμε καλυτερα συμπερασματα. Οπως πχ σε ποσα τροχαια εμπλεκονται μοτοσυκλετες κλπ.
Το θεμα ειναι πανω απολα ΠΑΙΔΕΙΑ. Αν ο δοηγος δεν εχει παιδεια, στο καλυτερο δρομο να οδηγει την παπαρια θα την κανει. Αυτο φαινεται πχ στον ΝΕΟ Αθηνων-Κορινθου, που ειναι ενας "καλος" δρομος και ωστοσο γινονται αρκετα τροχαια απο παπαριες των οδηγων. Υπερβολικη ταχυτητα, κοντρες, επικινδυνες προσπερασεις απο τα δεξια και ζικ-ζακ, κλπ. Ακομα και στο δρομο Κορινθου-Πατρων, εαν ακολουθουσαμε την σημανση δεν θα ειχαμε τοσα πολλα τροχαια ατυχηματα. Το προβλημα ειναι οτι υπερεκτιμουμαι τις ικανοτητες μας αλλα και τις ικανονητες του αυτοκινητου μας.
Οι δρομοι φταινε απο ελλειψη σημανσης, ολισθηρο οδοστρωμα και θανατηφορες γουβες.
Μακαρι να εγραφαν καθως πρεπει οι τροχονομοι στις εθνικους δρομους αλλά στους περισσοτερους χαριζουν τη κληση. Αρκετους φιλους και γνωστους μου το ρανταρ εγραψε πανω απο 150-180 και την γλιτωσαν με μια κληση με 130χλμ/ωρα.
|