Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #20  
Παλιά 30-08-08, 17:20
Το avatar του χρήστη Stetas
Stetas Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 17-07-2006
Μοντέλο: Corolla E111L HB G6
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 43 male
Μηνύματα: 1.733
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 396
Stetas θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος Stetas θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Νικιφόρε οχι φίλε μου ο κομπρέσσορας δεν δουλευει συνεχώς, μολις παγώσει το φρέον καλά και πιάσει μια συγκεκριμένη θερμοκρασία σταματά ο κομπρέσσορας και η τροχαλία του ξεκομπλάρει απο το λουρί και απλά γυρίζει τρελά χωρίς να γυρίζει ο κομπρέσσορας. Αυτό έυκολα μπορεί κανείς να το διαπιστώσει ακούγοντας το χαρακτηριστικο μεταλλο-πλαστικό ήχο ''τακ'' που ακούγεται τη στιγμή που κομπλάρει ο κομπρέσσορας με την τροχαλία του οταν απο μέσα ενεργοποιούμε το αιρ κοντίσιον για παραδειγμα. Οταν βρίσκεσαι και στο ρελαντί μάλιστα ανεβαίνουν οι στροφές στις 1100 περίπου και μόλις παγώσει και ξεκομπλάρει πέφτουν πάλι στις 800 του ρελαντί. Εν στάση μάλιστα ακούς και μπορείς ευκολα να δεις και το βεντιλατέρ που γυρίζει ενώ μολις ξεκομπλάρει σταματά και εκείνο.
Παρεπιπτόντως μια και ειπες για το χειμώνα και τότε καμμιά φορά χρειάζεται το αιρ κοντίσιον για ασραπιαίο ξεθάμπωμα του παρμπρίζ μέσω της αφύγρανσης που κάνει, εγώ το χρησιμοποιώ αρκετά!
__________________
Stelios's E111L HB G6

Corollaclub
Πάτρα

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Stetas : 30-08-08 στις 19:01.
Απάντηση με παράθεση