Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #7  
Παλιά 30-08-08, 16:14
Το avatar του χρήστη TOLIS EE80
TOLIS EE80 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 04-04-2005
Μοντέλο: COROLLA EE80
Περιοχή: Κόρινθος
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 2.004
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 437
TOLIS EE80 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Με 130ΗΡ με μπλε γραμματα και TVIS δεν βγηκε ποτε. Υπαρχουν διαφορες μοναδες μετρησεις οπως din, bmp κλπ.
Στην Ελλαδα το μπλε καπακι (παντα με tvis το μπλε καπακι) ηρθε πρωτα στην ΑΕ86 με 120ΗΡ. Στην Ιαπωνια το ιδιο μοτερ με 124HP ισως λογω βενζινης), στην Αυστραλια με 115ΗΡ λογω καταλυτη και τελος στην Αμερικη με 112ΗΡ λογω μειωσης ρυπων και AFM.
Το μπλε καπακι συνεχιστηκε και στο AE92 (87-89). Σε καποιες χωρες μπηκε ο καταλυτης και σε καποιες οχι. Στην Ελλαδα, μου φαινεται πως οχι. Μετα στο ΑΕ92 μπηκε το κοκκινο καπακι (χωρις tvis 89-92). Αναφορικα δεν ξερω εαν ηρθε στην Ελλαδα αυτο το μοτερ αλλα σιγουρα Αγγλια και αλλες χωρες στην Ευρωπη κλπ.
Κυριακο, μαυροκαπο και tvis δεν υπαρχει.
KOSTAS KE35, ελληνικο tvis με 118 δεν υπαρχει. Ωστοσο μπορει να ειναι απο ΑΕ92 αλλα και παλι δεν θα μπορουσες να τον βαλεις στην πισωκουνα ΚΕ35. Θα ειχες προβλημα με το tvis και την εισαγωγη που θα κοιτουσε τον καθρεπτη. Μπορει και να μπαινει.
Οπως και να χει και οποιον και να χεις μπλε καπακι, τα εντοσθια ειναι ιδια.
Με τους 272 εκκεντροφορους υπολογισε περιπου 150-160ΗΡ στο στροφαλο.
Καποιες πληροφοριες για ατμοσφαιρικη βελτιωση θα βρεις εδω:
http://www.twincam.info/index.php?showtopic=27794
http://www.billzilla.org/4agmods.htm
__________________
Tolis' COROLLA Pics **COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**

CorollaClub-Greece AE82 Owners Club twincam.org

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη TOLIS EE80 : 30-08-08 στις 17:15.
Απάντηση με παράθεση