Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #10  
Παλιά 26-08-08, 13:24
Το avatar του χρήστη picolo
picolo Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 21-05-2005
Μοντέλο: ΕΕ90 XLi 1.3/ Ε15 1.6
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 28
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 248
picolo είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Έχω το 1.6.
Σήμερα έκανα ένα άλλο τεστ. Κατεχάκη, ανηφόρα φουλ, με τρίτη και 2.100 ανάβει το βελάκι για αλλαγή πράγμα άκυρο γιατί θα κρέμαγε ο κινητήρας. Βυθίζω περισσότερο το γκάζι σβύνει και ξαναανάβει στις 2.700.
Από τη μία χάρηκα γιατί τελικά η συγκεκριμένη ένδειξη δεν έχει πρόβλημα, αλλά από την άλλη θα ήθελα να είναι λίγο πιο ευαίσθητο στο κατά πόσο ζωρίζεται ο κινητήρας και να μην σου λέει να αλλάζεις σε αδικαιολόγητα χαμηλές στροφές όπως λέει και ο φίλος παραπάνω.
Στο συγκεκριμένο παράδειγμα πχ θα θεωρούσα πιο λογικό από την στιγμή που έχω σταθερό γκάζι σε ανηφόρα με 2.100 να μου πει να κατεβάσω παρά να ανεβάσω σε 4η και 1.800!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη picolo : 26-08-08 στις 13:30.
Απάντηση με παράθεση