Έχω το 1.6.
Σήμερα έκανα ένα άλλο τεστ. Κατεχάκη, ανηφόρα φουλ, με τρίτη και 2.100 ανάβει το βελάκι για αλλαγή πράγμα άκυρο γιατί θα κρέμαγε ο κινητήρας. Βυθίζω περισσότερο το γκάζι σβύνει και ξαναανάβει στις 2.700.
Από τη μία χάρηκα γιατί τελικά η συγκεκριμένη ένδειξη δεν έχει πρόβλημα, αλλά από την άλλη θα ήθελα να είναι λίγο πιο ευαίσθητο στο κατά πόσο ζωρίζεται ο κινητήρας και να μην σου λέει να αλλάζεις σε αδικαιολόγητα χαμηλές στροφές όπως λέει και ο φίλος παραπάνω.
Στο συγκεκριμένο παράδειγμα πχ θα θεωρούσα πιο λογικό από την στιγμή που έχω σταθερό γκάζι σε ανηφόρα με 2.100 να μου πει να κατεβάσω παρά να ανεβάσω σε 4η και 1.800!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη picolo : 26-08-08 στις 13:30.
|