Κακως συγκρινεις υγρα φρενων με λαδια.
1. Τα dot 5 κυκλοφορουν περιπου 10 χρονια στην αγορα το manual απο το ε12 που εχω ειναι ανατυπωση 2006 και δεν μπορω να πιστεψω οτι η toyota δεν γνωριζε το καλυτερο της ποιοτητας για τα dot 5 υγρα.
2. Οι μηχανικοι που εχει καθε αντιπροσωπεια (το επιπεδο τους το ξερω καλα) ουτε τα ξερουν αυτα τα θεματα ουτε και θελουν να τα μαθουν. Οσο για τους αρχιμηχανικους που εχουν την τεχνικη καταρτηση απλα δεν ασχολουνται(οπως δεν ασχολειται και ενας λαστιχας οταν βγαζεις 14αρα μαμα ζαντα και βαζεις 17αρα)
3. Θα σου πω και ενα παραδειγμα με τα λαδια
η Mercedes στο manual σε αυτοκινητα που ειχαν αυτοματο σασμαν συνιστουσε λαδι atf 2 (ημησυνθετικο) τεσσαρων εταιρειων.
Πολλες αντιπροσωπειες στην ελλαδα εβαζαν atf 3 (συνθετικο) μιας των τεσσαρων εταιρειων .
Το ανακλυψε η μαμα mercedes γιατι η βλαβες στα σασμαν τα πρωτα 2 χρονια ηταν πολλαπλασιες απο το κανονικο.
Γενικα συμφωνω με τον κανονα οτι οσο ποιο εξεληγμενα τα προιοντα τοσο καλυτερα ειναι.
Αλλα προσοχη στις εξαιρεσεις.
|