Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #2  
Παλιά 23-08-08, 13:04
Το avatar του χρήστη vagos333
vagos333 Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 18-12-2006
Μοντέλο: E12 f/l 1.6
Περιοχή: Larissa
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 120
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 240
vagos333 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Post

Τα DOT 5 ειναι συνθετικα σιλικονουχα (συνηθως) υγρα και εχουν ολες της παραπανω ιδιοτητες που αναφερατε.
Στο manual του ε12 γραφει DOT 3 η DOT 4 και οχι DOT 3 και πανω.
Μηπως τα ελαστικα μερη του συστηματος πεδησεως δεν ειναι κατασκευασμενα να δεχτουν DOT 5 ?
Παραδειγμα
Δεν γνωριζουμε την χημικη αντιδραση που προκαλει το υγρο με τα ελαστικα μερη,λαστιχακια τρομπας-μαρκουτσια -λαστιχακια εμβολου.
Δεν γνωριζουμε την διαφορα της πιεσης στο συστημα κατα το φρεναρισνα λογο της λιγοτερης συμπιεσης του υγρου.
Για του παραπανω λογους θα προτιμουσα να χρησιμοποιησω αυτα που προτεινει ο κατασκευαστης.
__________________
corolla 1.6 f/l 3ZZ-FE MADE IN SB

http://VaggelisTsogas.gr/
Απάντηση με παράθεση