Να κάνω μια παρένθεση παιδιά.
Πρώτα απόλα τα μαμά αμορτισέρ δεν είναι για πέταμα είναι πολύ καλά όπως έχει στηθεί το αυτοκίνητο απο τον κατασκευαστή με γνώμονα την ευστάθεια του αυτοκινήτου την ασφάλεια και την άνεση!
Τα μαμά αμορτισέρ που φόρεσε η Ε111 απο το εργοστάσιο το 1998-9 είναι τα ΚΥΒ τα μαυρα και όχι τα Εxcel-g! Οι πιο παλιοί ίσως θυμούνται οτι η ΚΥΒ παλιά τους τύπους των αμοτισέρ τους ξεχώριζε με βάση τα χρώματα όσο αφορούσε την χρησημότητά τους και την σκληρότητα. Υπήρχαν κοκκινα-μαυρα- κίτρινα και χρυσά κτλ κτλ. Απο το 1999 εξελίχθηκαν και εν έτη 2008 και λίγο πιο πριν βγήκαν τα Εxcel-g τα οποία αν δεν κάνω λάθος φοραέι και η Τ-Sport ακόμα και σήμερα απο τη μανα της.
Σας πληροφορώ οτι στην Πατρα στον Κορφιάτη που είναι συνεργαζόμενο ανοιξε μπροστά μου και δοκίμασα ως προς την σκληρότητα Monroe reflex, Sachs Performance Και ΚΥΒ Εxcell-g για τη δικιά μου Ε111 και απο τα τρία τα καλύτερα ήταν τα ΚΥΒ!
Anyway αν κάποιος ζητάει κάτι το τόσο εξεζητημένο ας φορέσει AGX η ΚΟΝΙ (πατέντα με φυσίγγι που μετά απο κάποιο χρόνο που θα μποσκάρει και θα παιξει το Κονι μέσα στο φυσιγγι, ερε γλέντια απο κοπάνημα) ή κάτι άλο αντίστοιχο!
Τελοσπάντων στο θέμα μας και για να βοηθήσω το φίλο μας Θεμη, τι ελαστικά φοράς με τι προφίλ και τι ζάντες? Γιατί αν είναι χαμηλοπρόφιλα μην περιμένεις να έχεις ανεση, δευτερον πόσο αέρα βάζεις και τρίτον τι χρώμα έχουν τα H&R που φοράς για να σε βοηθήσω.
|